Η Συνεχής Εξέλιξη Είναι ο Πρωταρχικός μου Σκοπός

1. Ξεκίνησες την καριέρα σου στον διαφημιστικό κλάδο και έχεις εργαστεί σε κάποιες από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές. Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με τη διαφήμιση;

Το να εργαστώ στο χώρο της διαφήμισης ήταν ο πρώτος στόχος που είχα θέσει τελειώνοντας το Πανεπιστήμιο. Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα καλύτερο περιβάλλον – σε όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν αυτό το επάγγελμα – από μια διαφημιστική εταιρεία για ένα νέο και φιλόδοξο επαγγελματία. Ένας δυναμικός χώρος γεμάτος νέα και δημιουργικά μυαλά που αναζητούν οτιδήποτε καινοτόμο, νέο, «προκαλώντας» καθημερινά τους ίδιους τους εαυτούς. Μην ξεχνάς ότι σε αυτά τα γραφεία των διαφημιστικών ύστερα από μακροσκελή και μεταμεσονύχτια brain storming έχουν γεννηθεί ορισμένα από τα πιο δυνατά και ηχηρά concepts μεγάλων εταιριών, ικανά να διαμορφώσουν, μετατρέψουν, βελτιώσουν την εικόνα του κάθε διαφημιζόμενου.

2. Έχεις εργαστεί στη Διεύθυνση Επικοινωνίας της Οργανωτικής Επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Πες μας λίγα λόγια για αυτή την εμπειρία;

Ένα milestone όχι μόνο για εμένα αλλά για όλους όσοι βρέθηκαν να εργάζονται στην Επιτροπή. Ήταν παραπάνω από μια απλή δουλειά, κάτι παραπάνω από εσένα, ένας κοινός σκοπός και μια απίστευτη περηφάνια. Είμασταν καταδικασμένοι να πετύχουμε. Υπήρξε απίστευτα πολύ σκληρή δουλειά (θυμάμαι ότι τουλάχιστον 1 εβδομάδα πριν την Έναρξη κοιμόμασταν στα γραφεία) μην έχοντας ουσιαστικά καμία εμπειρία, πέρα από τους «Ολυμπιακούς Νομάδες» που εργάζονται σε όλες τις Επιτροπές ανά τον κόσμο και μεταφέρουν την εμπειρία τους. Όμως η κάθε χώρα έχει διαφορετικές ανάγκες, κουλτούρα και φιλοσοφία οπότε ουσιαστικά ήσουν ερασιτέχνης για 4 χρόνια, γινόσουν επαγγελματίας για 15 μέρες και άνεργος μετά τη λήξη των Αγώνων!

3. Πως προέκυψε μετά από 12 χρόνια στο χώρο της ομορφιάς, να κάνεις το βήμα να εργάζεσαι ως Communications Director σε μία από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες στην Αθήνα;

Απλά ενηλικιώθηκα. Η εμπειρία μου στην Estee Lauder Hellas ήταν σχολείο καθώς είναι ένα απίστευτα ανταγωνιστικό περιβάλλον και απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε γυναίκες. Η εμπειρία του retail, του πάγκου, της καθημερινής προβολής, της επίτευξης στόχων και του να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό σε κάνει μάχιμο και δημιουργικό. Ύστερα από 12 χρόνια θεώρησα ότι έπρεπε να κάνω το επόμενο βήμα επαγγελματικά. Η απόφαση ήταν πολύ δύσκολη καθώς η ομάδα ήταν – και πάντα θα είναι – η δεύτερη οικογένεια μου, οπότε ήταν από τις δυσκολότερες, συναισθηματικά, αποφάσεις που έπρεπε να πάρω. Μετά από Interviews 6 μηνών, παρουσιάσεις, ταξίδια στα κεντρικά και περίπου 680 βιογραφικά που έλαβε η εταιρεία για τη θέση, αισθάνομαι τυχερή που βρίσκομαι στο χώρο του Τουρισμού και ειδικότερα του πλέον Luxury Βrand της Four Seasons.

4. Έχοντας περάσει από τόσο σημαντικές θέσεις εργασίας, ποιο θεωρείς ότι ήταν το μεγαλύτερο επαγγελματικό σου κατόρθωμα;

Η εξέλιξη των ανθρώπων που δουλεύουμε μαζί.

5. Πες μας ένα στόχο που θέλεις να πετύχεις στο μέλλον είτε σε προσωπικό είτε σε επαγγελματικό επίπεδο;

Ποτέ να μην επαναπαύομαι και να συνεχίσω να εξελίσσομαι ως άνθρωπος και επαγγελματίας.

share post to:
Author