Γιατί, αν Είναι στη Μόδα, Είναι Vogue!

Από το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360o.

Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 με γνώμονα την παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης και με στόχο τον εμπλουτισμό των γνώσεων της σπουδαστικής του κοινότητας πραγματοποίησε στη διάρκεια της ακαδημαϊκής χρονιάς μια σειρά από μοναδικά webinars, με τους καλύτερους επαγγελματίες από κάθε τομέα! Εισηγητές με πλούσιο βιογραφικό και σπουδαία επαγγελματική διαδρομή προσέφεραν τις πολύτιμες γνώσεις τους αποκλειστικά στους σπουδαστές του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360!

Σε αυτό το πλαίσιο, οι σπουδαστές του τομέα Μόδας και Ομορφιάς, καθώς και του τομέα ΜΜΕ & Ήχου έζησαν μια πρωτόγνωρη 360 εμπειρία, μέσα από το εξαιρετικό σεμινάριο με τίτλο: Η Βίβλος της Μόδας – Μια ματιά στα παρασκήνια της Vogue!

Η αρχισυντάκτρια του ελληνικού Vogue Θάλεια Καραφυλλίδου και οι συνεργάτες της, Creative & Fashion Director Νικόλας Γεωργίου και Art Director Διονύσης Ανδριανόπουλος μίλησαν στους σπουδαστές του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 για τη μόδα, τον σχεδιασμό και το όραμα της «νέας» ελληνικής Vogue, αλλά και τη σημασία της ομαδικότητας, που αποτελεί θεμέλιο λίθο για μια αρραγή συνεργασία.

Αν δεν το ξέρεις, μπορεί να το θεωρήσεις ένα περιοδικό μόδας με διαφημίσεις ρούχων και  προϊόντων ομορφιάς και κάποια θέματα lifestyle. Αν, όμως, του ρίξεις μια ματιά, καταλαβαίνεις πως δεν πρόκειται για ένα απλό περιοδικό που σε παρακινεί να γίνεις in. Καταλαβαίνεις πως μέσα από τη μόδα στοχεύει και στην ανάδειξη κοινωνικών θεμάτων. Πρόκειται για μια «βίβλο» της μόδας! Γιατί αν είναι στη μόδα, είναι Vogue!

Πηγή: Google Images

Η επιστροφή της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού μετά από μια πολυετή αναστολή κυκλοφορίας ήταν δυναμική! «Ξεκινήσαμε σε μια τελείως διαφορετική εποχή από την προηγούμενη Vogue. Είναι μια Vogue για μια digital savvy γενιά. Τα τεύχη μας είναι θεματικά και έχουμε προσπαθήσει να δώσουμε μια αρκετά διαφορετική ταυτότητα», τονίζει η κ. Καραφυλλίδου.

Η ισχύς εν τη ενώσει και ο σχεδιασμός των τευχών
Όσο καλή και αν είναι μια ιδέα, αν δεν αποτυπωθεί σωστά δεν έχει αξία. Για την κυκλοφορία ενός περιοδικού, πόσο μάλλον ενός περιοδικού τέτοια εμβέλειας, η συνεργασία ανάμεσα στα πρόσωπα είναι εκ των ων ουκ άνευ. «Δεν μπορούμε να υπάρξουμε ο ένας χωρίς τον άλλον» τονίζει ο Creative & Fashion Director Νικόλας Γεωργίου, αποδεικνύοντας, έτσι, πως μόνο με τη συνεργασία μπορεί να επιτευχθεί ένα πραγματικά αξιόλογο αποτέλεσμα. Η Vogue δημιουργείται όχι απλά ως ένα αυτόνομο τεύχος, αλλά σε σχέση πάντα με τα υπόλοιπα τεύχη της χρονιάς. «Η Θάλεια μας καλεί σε ένα meeting, που είμαστε εμείς, η εκδότρια του περιοδικού και η υπεύθυνη για τα θέμα μόδας και ο managing editor και μας παρουσιάζει δέκα θέματα, όπως η Vogue Paris», σημειώνει ο Διονύσης Ανδριανόπουλος

Πηγή: Vogue

Τα τεύχη δουλεύονται παράλληλα, κάτι που δίνει την ευχέρεια στους αρχισυντάκτες και στους υπόλοιπους συντελεστές να τροποποιούν τις ιδέες τους, να εναλλάσσουν τα θέματα και εν τέλει να δημιουργούν ένα εξαιρετικό τεύχος.

Η  ταυτότητα και τα κοινωνικά ζητήματα
«Για να καταλάβουμε τι θα μπει στη Vogue πρέπει να σκεφτούμε πως ένα θέμα θα μπορούσε να μεταφερθεί σε οποιοδήποτε άλλο περιοδικό, γιατί το κάθε περιοδικό έχει το δικό του D.N.A.», υπογραμμίζει η κ. Καραφυλλίδου. Η Vogue είναι ένα περιοδικό provocative, που θέλει να ακονίσει το μυαλό του αναγνώστη, θέλει να τον προβληματίσει. Έχει θράσος σε κοινωνικά ζητήματα και σε θέματα μόδας, χωρίς να αναζητά πάντα το ωραίο, με κύριο γνώμονα τη δημιουργία συναισθήματος.

Πηγή: Vogue

«Θέλουμε μια συναισθηματική αντίδραση, που θα κάνει την εικόνα iconic, αξέχαστη, με έναν τρόπο προκλητικό, και με το κακό γούστο και με το χιούμορ και με λίγη «χυδαιότητα». Η προτροπή είναι να μη φοβόμαστε να δοκιμάζουμε, αλλά να αλλάζουμε την προσέγγισή μας. Στη μόδα δεν μπορεί να είναι όλα ωραία, αλλά να υπάρχει και μια σοβαρή τοποθέτηση. Να περάσουμε τα κοινωνικά μηνύματα» σημειώνει σύσσωμο το team της Vogue.

Το δυναμικό comeback και το νέο τεύχος
Το πρώτο τεύχος της «νέας» Vogue είναι ένα διαφορετικό τεύχος, που  ξεκίνησε από τη διάθεσή των δημιουργών του να προσδιορίσουν τι είναι η πολυτέλεια σε μια Ελλάδα που είχε βιώσει την οικονομική κρίση και η πολυτέλεια ήταν για τους λίγους.

Πηγή: Vogue

«Ερχόμαστε από κάπου, από το παρελθόν μας, από την παράδοσή μας. Για το κεντρικό θέμα ψάξαμε να βρούμε την επιρροή που έχει το παρελθόν της Ελλάδας, που διαρκεί στις διεθνείς κολεξιόν του τεύχους. Αυτό που θεωρείται ως Ελλάδα και τους έχει επηρεάσει μέχρι σήμερα», τονίζει ο Art Director Διονύσης Ανδριανόπουλος

Το πρώτο τεύχος ήταν μια πρόκληση, μια  υπερπαραγωγή, ένα αριστούργημα, ένας συνδυασμός μόδας, ιστορίας, μα πάνω από όλα Τέχνης!

Η διαφορετικότητα, η πανδημία και η ελληνικότητα

Πηγή: Vogue

«Η έννοια της ομορφιάς είμαι μια νοοτροπία της κουλτούρας, ένας άνθρωπος που έχει κουλτούρα και παιδεία έχει ανοικτές τις κεραίες για τί είναι ομορφιά» υπογραμμίζει ο Creative & Fashion Director, αιτιολογώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την επιλογή «κοινωνικών ζητημάτων» ως θεματική εξωφύλλου στο περιοδικό, όπως ήταν το body shaming, η δημιουργικότητα, η διαφορετικότητα, η ελευθερία στον αυτοπροσδιορισμό και η σωματική αυτονομία κάθε ατόμου και η φωτογράφιση των μοντέλων Winnie Harlow και Candice Huffine.

Πηγή: Vogue

Τη δημιουργικότητα αυτή δεν την ανέκοψε ούτε ο κορονοϊός, με τους ανθρώπους της Vogue να δουλεύουν νυχθημερόν, για να κυκλοφορούν στην ώρα τους τα τεύχη, ακόμη και κατά τη διάρκεια του lockdown. Απόδειξη; Το τεύχος Μαΐου 2020, όπου πρωταγωνιστεί η αγάπη, μέσα από των φωτογραφικό φακό τριών διαφορετικών φωτογράφων.

Πηγή: Vogue

Σταθμό για τη «νέα» ιστορία του περιοδικού αποτελεί το διπλό τεύχος Ιουλίου – Αυγούστου  που γιορτάζει την ελληνικότητα. «Θέλαμε ένα τεύχος 100% ελληνικό, από τα brands ως τα μοντέλα» τονίζει η κ. Καραφυλλίδου, σχολιάζοντας ένα τεύχος που φιλοξενεί στις σελίδες του Έλληνες δημιουργούς, που συνθέτουν την ελληνική εξωστρέφεια και αποτυπώνουν ανάγλυφα τη μοναδικότητα της χώρας μας.

Η μόδα δεν έχει χώρα, δεν έχει φύλο! Η μόδα είναι International!

Και μην ξεχνάς: Αν είναι στη μόδα, είναι Vogue!

share post to:
Author