Από την Ανδρομάχη Γεωργιάδου, Σεναριογράφο – Ηθοποιό.
Η πρώτη ταινία του Kenneth Branagh που βασίστηκε σε μυθιστόρημα της Άγκαθα Κρίστι ήταν το Murder On The Orient Express του 2017 με τη Michelle Pfeiffer, την Penelope Cruz και τον Willem Dafoe. Αυτή τη φορά, αντί για τρένα και χιονισμένα τοπία, το σκηνικό στο Death On The Nile μετατρέπεται σε κρουαζιέρα στην Αίγυπτο. Οι χαρακτήρες αλλάζουν επίσης, αλλά η λογική είναι η ίδια. Κάποιος πεθαίνει υπό μυστηριώδεις συνθήκες. Ο Ηρακλής Πουαρό καλείται να αποκαλύψει τον ένοχο.

Ρομαντισμός, εξωτισμός, προδοσία είναι κάποια από τα συστατικά της συνταγής. Η Gal Gadot, η γνωστή Wonder Woman, υποδύεται μια πλούσια κληρονόμο σε κρουαζιέρα με τον σύζυγό της (Armie Hammer) η οποία βρίσκεται δολοφονημένη. Το καστ των υπόπτων συμπληρώνουν γνώριμοι ηθοποιοί όπως η Annette Bening, ο Russell Brand, και νέα πρόσωπα όπως η Amanda Mackie και η Rose Leslie.
Ο Ηρακλής Πουαρό, όπως και ο Σέρλοκ Χολμς, είναι ένα από τα πιο εμβληματικά πρόσωπα της εγγλέζικης λογοτεχνίας. Ιδιόρρυθμος, ορθολογιστής, σχολαστικός, απαιτητικός, και πάνω απ’ όλα ευφυής, φτάνει πάντα στο σωστό συμπέρασμα συνθέτοντας σωρό από στοιχεία φαινομενικά άσχετα μεταξύ τους. Δεν είναι μόνο η τεχνική του Πουαρό περίπλοκη, αλλά και της Άγκαθα Κρίστι. Για έργα με τέτοιου είδους πλοκή, δε θα ήταν παράξενο να αρχίσει κανείς να γράφει πρώτα το τέλος και να τελειώσει με την αρχή, δουλεύοντας κατά ένα μέρος προς τα πίσω. Όταν άρχισε το μυθιστόρημα της με τίτλο Ανοιξιάτικη Απουσία, η Κρίστι έγραψε το πρώτο και το τελευταίο κεφάλαιο την ίδια μέρα.


Η Κρίστι συνήθως άρχιζε πρώτα να φαντάζεται διάφορες μεθόδους για φόνο, μετά το κίνητρο, και μετά τους χαρακτήρες. Σπάνια χρησιμοποιούσε οικείους της ανθρώπους ως έμπνευση για τους χαρακτήρες της. Έλεγε ότι κάτι τέτοιο ήταν εμπόδιο για τη φαντασία της, και τη μοναδική φορά που το επιχείρησε, το μυθιστόρημα δεν ήταν επιτυχία. Συνήθιζε να παρατηρεί ξένους οπουδήποτε βρισκόταν, και να χτίζει τους χαρακτήρες της με αφορμή τα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά. Ο Ηρακλής Πουαρό συγκεκριμένα ήταν ένας Βέλγος κύριος με παράξενο μουστάκι που η Κρίστι έτυχε να δει στην πόλη όπου μεγάλωσε, στο Ντέβον.

Όπως και με το Έγκλημα Στο Οριάν Εξπρές, ο Branagh σκηνοθετεί με τρόπο που αναδεικνύει τα εντυπωσιακά τοπία. Μπορεί να μην είχε απολύτως κανένα λόγο ο Ηρακλής Πουαρό να περπατάει ηρωικά πάνω στην οροφή του τρένου με φόντο τις ωραίες βουνοκορφές, αλλά ήταν σκηνή που σου εντυπώνεται. Όταν ο Peter Ustinov υποδύθηκε τον Ηρακλή Πουαρό τη δεκαετία του ’70, θύμιζε καλοκάγαθο θείο με κάποια δόση πικρίας κρυμμένη κάτω απ’ το μουστάκι του. Ο David Suchet, o οποίος υποδύθηκε τον ίδιο ρόλο σε γνωστή σειρά του BBC, τον ερμήνευσε σαν άτομο γλυκό και γραφικό απ’ έξω, με βάθη σκότους από μέσα. Για τον Branagh ο Πουαρό είναι πάνω απ’ όλα ιδεαλιστής που μάχεται για τη δικαιοσύνη. Κι αν φαίνεται cool κάνοντάς το, τόσο το καλύτερο.
Μόνο η Βίβλος και o Σαίξπηρ έχουν ξεπεράσει την Κρίστι σε πωλήσεις μέχρι τώρα (2 δις αντίτυπα). Η ταινία, όπως και τα μυθιστορήματα της, μπορούν να συστηθούν ανεπιφύλακτα σε οποιονδήποτε. Υπάρχει κάτι πιο γοητευτικό από μια ήσυχη Εγγλέζα γιαγιούλα που πριν ακόμα πιει το πρωινό της τσάι έχει συναγωνιστεί σε φαντασία τους πιο στυγνούς δολοφόνους;

Η Ανδρομάχη Γεωργιάδου είναι ηθοποιός και σεναριογράφος. Έχει εργαστεί στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες. Σπούδασε θεατρολογία στο Columbia University και υποκριτική στο New Actors Workshop, τη σχολή του Mike Nichols στη Νέα Υόρκη.