Η Μετά-Covid Comfy & Athleisure Fashion Τάση

Από τη Ντόλη Ζερβού, Fashion Stylist – Visual Merchandiser.

Η πανδημία που προκάλεσε ο Covid στον πλανήτη έχει αλλάξει αρκετά όλα όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που έσπευσαν να καταδικάσουν την πανδημία ως το τέλος της μόδας, φάνηκε όμως πως ήταν μία ευκαιρία για ένα restart στον τρόπο που επιλέγουμε να ντυθούμε. Οι γυναίκες ξεκίνησαν να ντύνονται για τον εαυτό τους ανεξάρτητα από τα trends και τις εκάστοτε επιταγές της μόδας, βάζοντας την άνεση σε πρώτη προτεραιότητα.

Έχουν εμφανιστεί πολλές τάσεις κανείς όμως δεν θα μπορούσε να προβλέψει πως τα Sweatpants, τα homewear, τα sporty set ή τα oversized πουλόβερ θα είναι οι top επιλογές των γυναικών και θα έχουν κορυφαίες πωλήσεις δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως. Η νέα Comfy Fashion τάση αποτελείται κυρίως από άνετα, βολικά και φαρδιά ρούχα που φέρνουν σε πρώτο πλάνο την πρακτικότητα, δίχως να παραμερίζουν το στυλ.

Η μακροχρόνια παραμονή στο σπίτι και η έλλειψη της καθημερινής δραστηριότητας, άφησε κάποια παραπανίσια κιλά σε μία μεγάλη πλειονότητα του πληθυσμού, γεγονός που ώθησε τους σχεδιαστές να φαρδύνουν τις γραμμές των παντελονιών, τονίζοντας παρόλα αυτά τη μέση.

Τα sneakers φορέθηκαν και θα συνεχίσουν να φοριούνται περισσότερο από ποτέ καθώς, έχουν μετατραπεί σε αναπόσπαστο κομμάτι της εμφάνισης κάθε γυναίκας, ανεξαρτήτου ηλικίας και στυλ αφού, συνδυάζονται σχεδόν με τα πάντα προσφέροντας απίστευτη άνεση και coolness, ακόμη και στο πιο αυστηρό ντύσιμο.

Εκτός από την Comfy Fashion και το new athleisure, η καραντίνα επανέφερε στη μόδα το πλέξιμο, το οποίο γίνεται όλο και πιο δημοφιλές, ίσως και λόγω της σχετικής ευκολίας να πετύχει κανείς ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Φαίνεται πως πολλοί ανακάλυψαν την αξία του εργόχειρου αξιοποιώντας τον ελεύθερο χρόνο τους στο σπίτι, κατά τη διάρκεια του lockdown.

Τέλος, το online shopping έχει εκτοξευτεί καθώς πολλοί αποφεύγουν τα καταστήματα και τον συνωστισμό που μπορεί να προκληθεί στο ταμείο ή το δοκιμαστήριο, ενώ παράλληλα πολλά brands δελεάζουν τους καταναλωτές με online εκπτώσεις που δεν υπάρχουν στα φυσικά καταστήματα.


Η Ντόλη Ζερβού σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης. Συνέχισε τις σπουδές της στο Saint Etienne της Γαλλίας, στο Ιndustrial Design. Εργάστηκε σε περιοδικά μόδας όπως Vogue, ΟΚ, Close Up κ.ά.! Ανέλαβε το styling παρουσιαστών στην ΕΡΤ3 και παρουσίασε τη δική της στήλη μόδας στο TV Μακεδονία και TV100. Είναι Διευθύντρια της Σχολής Μόδας & Ομορφιάς ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360. Είναι επίσης Fashion Stylist & Visual Merchandiser σε συνεργασία με πολλές εταιρίες μόδας και σταθερή αρθρογραφία σε ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο.

share post to:
Author