Σνίτσελ Γαλοπούλας!

Από την Ειρήνη Πασχαλέρη Βιολόγο (Βsc, Msc), Ειδικευμένη στη Διατροφή.

Το αγαπημένο σνίτσελ των παιδιών, μπορείτε να το φτιάξετε σπίτι σας!

Υλικά:

  • 4 στήθη γαλοπούλας
  • 4 φρυγανιές ολικής άλεσης τριμμένες
  • 3 ασπράδια αυγού
  • 3 κουταλιές ελαιόλαδο
  • λίγο πιπέρι, αλάτι

Πως να το φτιάξετε;

Πλένουμε τα φιλέτα της γαλοπούλας. Χτυπάμε τα φιλέτα να λεπτύνουν για να ψηθούν ομοιόμορφα. Χτυπάμε τα ασπράδια των αυγών και βάζουμε μέσα λίγο αλάτι και λίγο πιπέρι. Τρίβουμε επίσης και τις φρυγανιές ολικής άλεσης. Βουτάμε μέσα στα αυγά μια-μια τις φέτες γαλοπούλας και αμέσως μετά μέσα στη φρυγανιά και από τις δυο πλευρές για να κολλήσει καλά επάνω. Έτσι όπως είναι τα τοποθετούμε σε ένα αντικολλητικό ταψάκι όπου έχουμε ψεκάσει λίγο λάδι και τα ψήνουμε στους 180 για 20-30 λεπτά.

Καλή Απόλαυση!

Περισσότερες συνταγές μπορείτε να βρείτε στο www.thessaloniki-diaitologoi.gr


Η Ειρήνη Πασχαλέρη (Βsc, Msc) είναι Βιολόγος με ειδίκευση στη διατροφή. Σπούδασε στο τμήμα βιολογίας της σχολής Θετικών Επιστημών του Α.Π.Θ. και ειδικεύτηκε στον τομέα της διατροφής στο King’s College of London. Το 2002 ίδρυσε μαζί με τους διαιτολόγους συνεργάτες της το κέντρο Διατροφής και Αντιγήρανσης ”Natural Health Clinic”. Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Οι συνταγές που άλλαξαν», το οποίο στηρίζεται στο concept, “Ελληνική μαγειρική, αλλά υγιεινή & διαίτης για όλη την οικογένεια”. Είναι μέλος της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρίας Παχυσαρκίας, της International Society On Nutrigenetics / Nutrigenomics, της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρείας Προληπτικής Ιατρικής & Αντιγήρανσης και της Εταιρείας Αθηροσκλήρωσης Βορείου Ελλάδος. Η φιλοσοφία της εστιάζει στη μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους και τη διατήρηση του με τροποποίηση της διατροφικής συμπεριφοράς.

Facebook: Eirini Paschaleri
Instagram: @eirinipaschaleri

share post to:
Author