Detox Smoothie

Από τη Ρέα Χατζηνικολάου της NUTRINGELIC.

Το απόλυτο θρεπτικό και καλοκαιρινό smoothie κατάλληλο για αποτοξίνωση του οργανισμού μας!

Πρωτού προχωρήσουμε στα υλικά και τη διαδικασία, ας δούμε τι είναι/σημαίνει η αποτοξίνωση και ποιος ο ρόλος της στον οργανισμό μας.

Οι τοξίνες υπάρχουν παντού στην καθημερινότητα. Οι εξωγενείς στον αέρα, στο νερό και στην τροφή, ενώ οι ενδογενείς στον οργανισμό μας. Είναι επομένως κατανοητό ότι τα κύτταρα μας δέχονται ή συντηρούν αυτές τις ουσίες οι οποίες είναι χημικές, επεξεργάζονται από τα όργανά μας (συκώτι, νεφρά) και αποβάλλονται μέσα από τη μεταβολική διαδικασία. Άρα η διαδικασία αποκατάστασης της ισορροπίας όλων των κυττάρων του σώματος ώστε να διευκολυνθεί η αποτελεσματική αποβολή των τοξινών και παράλληλα να απορροφήσουν και να αξιοποιήσουν τις θρεπτικές ουσίες, ονομάζεται αποτοξίνωση.

Ας δούμε τι χρειάζεται για να φτιάξουμε αυτό το δροσερό, πεντανόστιμο και προπαντός θρεπτικό smoothie όπου θα απολαύσουμε τις απαιτητικές αλλά και καυτές μέρες του καλοκαιριού. 

1.Σπόροι Chia
Οι σπόροι chia είναι απαραίτητοι για την αποτοξίνωση του σώματος. Όταν τους χωνεύουμε πλήρως, απορροφούν τις τοξίνες του οργανισμού και καθαρίζουν ή φιλτράρουν το πεπτικό μας σύστημα.

2.Φράουλες
Οι φράουλες προστατεύουν την καρδιά μας καθώς αυξάνουν την HDL, η οποία είναι η καλή χοληστερόλη και μειώνουν την αρτηριακή πίεση. Είναι πλούσιες σε βιταμίνες ,φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Δεν έχουν νάτριο και λιπαρά και έχουν μόλις μόνο 50 θερμίδες (ανά κούπα).

3.Σμέουρα η αλλιώς “Raspberries”
Τα σμέουρα έχουν μια ιδιαίτερα πικρή αλλά παράλληλη γλυκιά γεύση. Η θερμιδική τους αξία είναι χαμηλή, στις 52 θερμίδες (ανά 100 γραμμάρια) και αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών, φυτικών ινών και μετάλλων καθώς και έχουν ιδιαίτερα υψηλή αντιοξειδωτική αξία.

5.Μύρτιλο η αλλιώς “Blueberries”
Και τα μύρτιλα με τη σειρά τους, έχουν υψηλή αντιοξειδωτική δράση, θωρακίζουν την καρδιά, βελτιώνουν την ψυχική υγεία, και μειώνουν το ρίσκο εμφάνισης του διαβήτη και της παχυσαρκίας. Μελέτες έχουν δείξει πως καταναλώνοντας ένα μπολ μούρα καθημερινά, βελτιώνεται η νοητική λειτουργία και ενεργοποιείται ο μεταβολισμός, καθώς και μειώνεται η πιθανότητα εμφάνισης μεταβολικού σύνδρομού. Ένα φλιτζάνι μύρτιλα ισοδυναμεί σε 83 θερμίδες.

6.Μπανάνα
Μια μπανάνα έχει 120 θερμίδες, δηλαδή όσες έχουν 2 φρούτα. Είναι από τις πιο υγιεινές πηγές καλίου (το μέταλλο που προάγει την υγεία της καρδιάς), φυτικών ινών, μαγνησίου βιταμινών (Β6 και C) και αντιοξειδωτικών.

FUN & INTERESTING FACT σχετικά με το χρώμα της μπανάνας:
-Κίτρινο σκούρο και μαύρο χρώμα (ώριμη): υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, υψηλό γλυκαιμικό δείκτη.
-Πράσινο και πρασινοκίτρινο χρώμα (άγουρη): λιγότερες θερμίδες λόγω του ανθεκτικού αμύλου τους.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να παρακολουθήσετε το live βίντεο ή να επισκεφτείτε το Nutringelic.


Η Ρέα Χατζηνικολάου είναι απόφοιτος Διατροφολογίας, (BSc Nutrition), από το University of Hertfordshire της Αγγλίας. Έχοντας πάντα στο μυαλό της το γνωστό ρητό, “είμαστε ό,τι τρώμε”, από μικρή ηλικία ασχολήθηκε ερασιτεχνικά με την παρασκευή φυσικών προϊόντων περιποίησης και ομορφιάς από φυσικά, μη επεξεργασμένα υλικά. Φέτος δημιούργησε το δικό της brand, NUTRINGELIC, για να μοιραστεί μαζί μας τα μυστικά της. Ο σκοπός της είναι να παρέχει DIY συνταγές ομορφιάς από φυσικά προϊόντα και παράλληλα διατροφικές συμβουλές πάνω στις τροφές που χρησιμοποιεί για την υλοποίηση τους. Η ίδια δηλώνει: «Η περιποίηση του εαυτού μας πρέπει να αποτελεί μέρος της καθημερινότητας μας. Με εύκολα υλικά, που υπάρχουν πάντα στο ράφι της κουζίνας μας, μπορούμε να του χαρίσουμε άπλετη αναζωογόνηση, φρεσκάδα και χαρά». Για αυτό το λόγο και το μότο της είναι: #treatyourselfright . Ακολουθήστε την και ταξιδέψτε μαζί της σε έναν κόσμο αγνής περιποίησης και ομορφιάς!

share post to:
Author