4 Κλειδιά για Περισσότερη Ενέργεια Κάθε Μέρα

Από την Έλενα Μουρατίδου, Holistic Lifestyle Coach

Υπάρχουν μέρες που νιώθεις κουρασμένος και εξαντλημένος; Ο χρόνος δε σου φτάνει και τρέχεις να προλάβεις, συνειδητοποιώντας πως ο χρόνος τρέχει ακόμα πιο γρήγορα από εσένα;
Κι έτσι, στο τέλος της ημέρας νιώθεις πως δεν έχεις ενέργεια να κάνεις τίποτα.

Υπάρχει λύση!

Ο οργανισμός σου, ακριβώς όπως και οι ηλεκτρονικές συσκευές, χρειάζεται φόρτιση. Αυτό που ονομάζουμε “ενεργειακά καύσιμα”! Όταν οι μπαταρίες σου αδειάζουν και νιώθεις εξάντληση είναι ένα σημάδι πως έχει έρθει η ώρα να μάθεις να διαχειρίζεσαι την ενέργεια σου μέσα στην ημέρα σου με τον τρόπο που εσύ επιλέγεις.
Τα αυξημένα επίπεδα άγχους και στρες δε βοηθούν. Σε εξαντλούν και σε κουράζουν. ΠΟΛΥ. Μέσω των συνειδητών αναπνοών (Breathwork) και του Mindfulness, μαθαίνεις να διαχειρίζεσαι το άγχος σου και το μετατρέπεις σε κάτι δημιουργικό πριν προλάβει να σου ρουφήξει την ενέργεια σου.

1ο κλειδί: Άσκηση και συνειδητή αναπνοή

Βάλε ενεργά και αποφασιστικά στη ζωή σου την άσκηση, τη συνειδητή αναπνοή και το διαλογισμό. Μέσω της συνειδητής αναπνοής στην κίνηση, στο διαλογισμό και στη ζωή σου γενικά, μαθαίνεις να διαχειρίζεσαι την ενέργεια σου πολύ καλύτερα.

Συνειδητοποιείς πως το μεγάλο δώρο της αναπνοής σου, μπορείς να το χρησιμοποιείς όπου και όπως θέλεις. Οπότε ναι, πάρε το χρόνο σου, πάρε 2-3 βαθιές αναπνοές, δες πως αισθάνεσαι. Κάνε παύσεις συνειδητών αναπνοών μέσα στην ημέρα σου.

2ο κλειδί: Προτεραιότητες και στόχοι

Θέσε τις προτεραιότητες σου. Ξεχώρισε τα επείγοντα από τα σημαντικά και όρισε ξεκάθαρους στόχους. Όσο καλύτερα μάθεις να διαχειρίζεσαι τα 1440 λεπτά της ημέρας σου, τόσο καλύτερα θα μάθεις να διαχειρίζεσαι την ενέργεια σου μέσα στο χρόνο που διαθέτεις. Ο χρόνος δεν τρέχει πιο γρήγορα από εσένα όταν συνειδητά διαχειρίζεσαι την ενέργεια σου μέσα σε αυτόν.

3ο κλειδί: Ενσυνείδητη διατροφή

Φρόντισε να εισάγεις στη διατροφή σου τροφές που σου χαρίζουν ενέργεια. Οι ξηροί καρποί, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα δημητριακά, τα φρούτα είναι μερικές από αυτές τις τροφές. Και φυσικά το νερό. Όταν νιώθεις πολύ κουρασμένος, θυμήσου πόσο νερό έχεις πιει τη συγκεκριμένη μέρα.
Βεβαιώσου πως η διατροφή σου είναι η κατάλληλη για να σου χαρίζει ενέργεια και ευεξία, κάθε μέρα.

4ο κλειδί: Διαλογισμός και ύπνος

Η ξεκούραση είναι πολύ βασική για τη φυσιολογία του σώματος. Οι διάφορες τεχνικές χαλάρωσης και αποφόρτισης (όπως ο διαλογισμός και το mindfulness) σε βοηθούν να ξεκουραστείς από τις εντάσεις και τις ανησυχίες της ημέρας. Να εστιάσεις στο παρόν, σε αυτό που βιώνεις τη στιγμή που το βιώνεις.

Φρόντισε να ρυθμίσεις τον ύπνο σου. Να κοιμάσαι ακριβώς τις ώρες που χρειάζεσαι έτσι ώστε ο οργανισμός σου να ξεκουράζεται.

Συμβαίνει σε όλους μας να περνάμε περιόδους που να είναι ιδιαίτερα απαιτητικές, να νιώθουμε ιδιαίτερα κουρασμένοι και άδειοι από ενέργεια. Αν όμως, αποκτήσεις σταθερές συνήθειες στην καθημερινότητα σου και εισάγεις στον οργανισμό σου τα απαραίτητα ενεργειακά καύσιμα, τότε ακόμα και τις ιδιαίτερα απαιτητικές μέρες, ο οργανισμός σου θα διαχειρίζεται την ενέργεια του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.


Η Έλενα Μουρατίδου www.elenamouratidou.com είναι Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης μέσω του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού και της Γιόγκα. Το προσωπικό της όραμα είναι να υποστηρίζει τους ανθρώπους να πάρουν στα χέρια τους το τιμόνι της ζωής τους και να πετύχουν τους στόχους τους. Στα προγράμματα της μοιράζεται τα βήματα δράσης, ώστε οι άνθρωποι να απολαύσουν τα αποτελέσματα που τους αξίζουν, ζώντας τη ζωή που έχουν επιλέξει.

Author