Πρωινή Ρουτίνα

Από τη Χριστίνα Βάντση, Γυμνάστρια.

Μία καινούρια χρονιά ξεκινάει. Νέες ανάγκες, νέοι στόχοι, νέα κίνητρα. Πάμε μαζί!

Ο Σεπτέμβριος πιστεύω είναι από τους πιο φορτωμένους μήνες του χρόνου τόσο για εμένα όσο και για εσένα. Στις διακοπές του καλοκαιριού προσπάθησα να μείνω υγιής, να τρώω θρεπτικά, να δίνω κίνηση στο σώμα μου αλλά προτεραιότητα έδωσα στην ξεκούραση και στον καλό ύπνο. Δεν το μετανιώνω καθόλου. Καθώς όμως οι διακοπές είναι μία περίοδος χαλάρωσης και ξεκούρασης, η επαναφορά στις καθημερινές υποχρεώσεις και η επιστροφή στις υγιεινές συνήθειες, θέλει πρόγραμμα και προσαρμογή.

Θα μοιραστώ μαζί σου τη δική μου πρωινή ρουτίνα η οποία με βοηθάει το Σεπτέμβριο χωρίς άγχος να ξαναμπώ σε φόρμα.

1. Βάλε το ξυπνητήρι 1 ώρα νωρίτερα.

Το ξυπνητήρι μου χτυπάει κάθε μέρα στις 6:30π.μ., μιάμιση ώρα νωρίτερα από αυτήν που πρέπει να φύγω για τη δουλειά. Το πρώτο μισάωρο το αφιερώνω στην προσωπική μου υγιεινή, ντύνομαι και τρώω πρωινό. Την επόμενη μία ώρα την χωρίζω σε 3 εικοσάλεπτα και αφιερώνω κάθε εικοσάλεπτο στη γυμναστική, την ανάγνωση μερικών σελίδων του βιβλίου που διαβάζω αυτό τον μήνα και τον προγραμματισμό της μέρας.

2. Οργάνωσε από την αρχή της εβδομάδας το πρωινό σου γεύμα.

Κάθε Σάββατο αποφασίζω ποιο θα είναι το πρωινό που θα απολαμβάνω κάθε πρωί, κάνω μία λίστα και ψωνίζω τα απαραίτητα. Έτσι δεν χρειάζεται να σκέφτομαι κάθε πρωί τι να φάω, τι έχω σπίτι, πόσο κοστίζει, που μπορώ να το βρω, αν προλαβαίνω να το φτιάξω κλπ. Αυτή την εβδομάδα το πρωινό μου ήταν ένα υγιεινό smoothie με μπανάνα, μέλι, αμύγδαλα και κεφίρ. Όπως και τα υπόλοιπα πρωινά, γρήγορα και θρεπτικά.

Ένα extra tip: αν δε μπορείς να το κάνεις μόνος/μόνη, τότε μία συνεδρία με τον διατροφολόγο σου, θα σε βοηθήσει να βρεις 4 διαφορετικά αλλά εξίσου θρεπτικά πρωινά, για τις 4 εβδομάδες του μήνα.

3. Να έχεις έτοιμα τα ρούχα από την προηγούμενη ημέρα.

Κάθε βράδυ διαλέγω τα αθλητικά ρούχα της επόμενης ημέρας ώστε το πρωί αφού κάνω μπάνιο και πλύνω τα δόντια μου να μην έχω να σκέφτομαι τι θα βάλω σήμερα, αν είναι σιδερωμένο και πολλά άλλα. Εγώ προτιμώ τα αθλητικά ρούχα και σετάκια με κολάν και αθλητικά μπουστάκια καθώς είναι και βολικά αλλά και σχεδιασμένα με στυλ για την υπόλοιπη μέρα.

4. Σκέψου τι κίνηση σου αρέσει να δίνεις στο σώμα σου το πρωί.

Η άσκηση που θα διαλέξεις να κάνεις για 20 λεπτά το πρωί είναι η άσκηση που ταιριάζει στην δική διάθεση, στην δική σου καθημερινότητα και στις δικές σου ανάγκες. Εμένα μου αρέσει να ακολουθώ 3 φορές την εβδομάδα το πρόγραμμα ΔΥΝΑΤΟ ΣΩΜΑ, 2 φορές να πηγαίνω για έναν γρήγορο περπάτημα κοντά στη θάλασσα και 1 φορά να κάνω aqua aerobic ή aqua pilates.

Η δική μου πρωινή ρουτίνα είναι γεμάτη με δραστηριότητες που φροντίζουν για την υγεία μου και τη σωματική και ψυχολογική ευεξία μου. Την αγαπώ και δεν την αποχωρίζομαι. Φτιάξε γρήγορα τη δική σου και καλωσόρισε το Σεπτέμβριο δυναμικά! Δεν χρειάζεται να είναι ίδια. Μπορεί να έχει μικρότερη ή και μεγαλύτερη διάρκεια.


Η Χριστίνα Βάντση είναι πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα κολύμβηση και δημιουργός του προγράμματος ΔΥΝΑΤΟ ΣΩΜΑ στην ιστοσελίδα  christinavantsi.gr. Σπούδασε στο τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ασχολείται επαγγελματικά με τη γυμναστική και την άσκηση στο νερό τα τελευταία 10 χρόνια.

share post to:
Author