Άσκηση και Lockdown

Από τη Χαρά Λιόκος Λαζάρου, Personal Trainer – Boot Camp Leader.

Το sms-μετακίνηση 6 είναι η αλήθεια πως χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον για βόλτα ή συνάντηση με φίλους! Πολλοί ήταν αυτοί που όντως χρησιμοποίησαν τον κωδικό για προπόνηση, καθώς υπήρξε ένας αποτελεσματικός τρόπος να καταπολεμήσουν το άγχος τους απέναντι σε μια πρωτόγνωρη συνθήκη. Όπως ήταν φυσικό, υπήρξαν πολλοί τραυματισμοί εξαιτίας της έλλειψης τεχνικής και μηχανικής. Δυστυχώς, ελάχιστοι προπονητές βγήκαν εκτός γυμναστηρίου να κάνουν προπόνηση με τους ασκούμενους, καθώς μια τέτοιου είδους εκγύμναση ενέχει μεγάλο βαθμό δυσκολίας, απαιτεί εμπειρία, γνώση, τεχνική, όρεξη και πάθος.

Στο πρώτο lockdown, ο κόσμος ήταν επιφυλακτικός, αλλά και πιο πειθαρχημένος. Θαύμαζα τους ανθρώπους που με μια σταθερή συχνότητα, έβγαιναν στην παραλία να κάνουν τις ασκήσεις τους, παρόλο που δεν είχαν τις απαραίτητες γνώσεις για να κρίνουν τι είναι σωστό και τι όχι. Από την άλλη, στο δεύτερο lockdown, οι ρυθμοί άλλαξαν – οι περισσότεροι έχασαν το κίνητρο τους, γιατί τους κούρασε ο εγκλεισμός. Μια τελευταία κατηγορία ανθρώπων είναι αυτοί που δεν σταμάτησαν ποτέ να προπονούνται υπό την καθοδήγηση των ειδικών. Ακούραστοι και συνεπείς, παρά τις αντίξοες συνθήκες συνέχιζαν να είναι αφοσιωμένοι στον πρωταρχικό τους στόχο.

H Θεσσαλονίκη μας είναι μια πόλη κατάλληλη για εξωτερική προπόνηση. Η διαδρομή λιμάνι – Μέγαρο είναι πολύ ευχάριστη και βατή με πολλά πάρκα ενδιάμεσα. Καθημερινά μπορεί κανείς να απολαύσει τη θέα της θάλασσας και έναν ανοιχτό ορίζοντα στο κέντρο της πόλης, ενώ ταυτόχρονα εκτελεί το πρόγραμμα της γυμναστικής του. Σε αντίθεση με μια χαοτική πόλη, στη Θεσσαλονίκη οι αποστάσεις μηδενίζονται. Αξίζει λοιπόν, να την απολαμβάνουν περισσότερο οι κάτοικοι της.

Έχοντας μεγαλώσει σε μια χώρα, όπως η Αυστραλία, θέλοντας και μη, γίνεται μια σύγκριση. Εύκολα διαπιστώνει κανείς πως εκεί η εξωτερική προπόνηση αποτελεί μέρος της ρουτίνας πολλών εδώ και δεκαετίες. Αναγνωρίζουν τα οφέλη της, ουσιώδη και απλά. Ποια είναι αυτά; H ψυχική ευεξία, η έκθεση στον καθαρό αέρα και η πρόσληψη της βιταμίνης D από τον ήλιο. Στη Θεσσαλονίκη, στις αρχές, οι περισσότεροι ήταν διστακτικοί με το να γυμναστούν σε εξωτερικό χώρο, γιατί δεν ήταν συνηθισμένοι. Με παρότρυνση, δειλά δειλά άρχισαν να το αγαπούν και να το υιοθετούν. Τι καλύτερο από να βελτιώνεις την καθημερινότητα σου και να αναβαθμίζεις μια συνήθεια που μερικές φορές μέσα στο γυμναστήριο μπορεί να κατέληγε ελαφρώς πληκτική!


H Χαρά Λιόκος Λαζάρου είναι Master Personal trainer, Bootcamp Leader & Motivational Coach από το 2004. Ολοκλήρωσε τις βασικές σπουδές της στο Τμήμα Φυσικής Αγωγής του Holmesglen της Μελβούρνης με ειδικότητα στο personal training, αφού πρώτα πήρε το πτυχίο της Αγγλικής Φιλολογίας του La Trobe της Μελβούρνης. Έχει διοργανώσει 4 μεγάλες εκδηλώσεις για το ΧΑΡΙΣΕ ΖΩΗ και το No finish Line και μια για το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης. Έχει συμπληρώσει 15.000 ώρες εξωτερικής προπόνησης με group classes.

share post to:
Author