3 Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με Δωρεάν Ασκήσεις Γυμναστικής

Από τη Χριστίνα Βάντση, Γυμνάστρια.

Μπορεί να απολαμβάνεις τη γυμναστική σου από το σπίτι ή μπορεί να πηγαίνεις γυμναστήριο. Μπορεί να ασκείσαι έξω ή να κάνεις κάποιο άθλημα. Όποιος και αν είναι ο τρόπος εκγύμνασης που έχεις επιλέξει, είμαι σίγουρη ότι ψάχνεις συχνά κάτι διαφορετικό να δοκιμάσεις. Μία καινούρια άσκηση που θα σε προκαλέσει σωματικά και πνευματικά.

Το διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα το Facebook, το Instagram και το Υoutube σε βοηθάνε με μόλις μερικά πατήματα να βρεις αυτό που χρειάζεσαι. Παρ’ όλα αυτά χρειάζεται να είσαι πολύ προσεκτικός στην επιλογή των βίντεο και των ασκήσεων που θα διαλέξεις για να προσθέσεις στην καθημερινή σου άσκηση. Είναι απαραίτητο να είναι τα καλύτερα και ασφαλέστερα για εσένα.

Παρακάτω θα διαβάσεις μερικούς από τους βασικούς κανόνες αναζήτησης έμπνευσης για γυμναστική αλλά και ασκήσεων στο διαδίκτυο.

INSTAGRAM

Στο Instagram κάθε εβδομάδα γίνονται live προγράμματα γυμναστικής από Έλληνες και ξένους γυμναστές με σκοπό να δώσουν την ευκαιρία σε όσους μένουν σπίτι να γυμναστούν. Μπορεί η εμπειρία αλλά και τα οφέλη να μην είναι ίδια με αυτά της γυμναστικής στο ίδιο το γυμναστήριο ή το studio γυμναστικής αλλά σίγουρα είναι μία υπέροχη εναλλακτική. Ακόμα, γυμναστές ανεβάζουν εβδομαδιαία τις δικές τους ασκήσεις σε post μαζί με οδηγίες. Ιδιαίτερα βολικό αν θέλεις να γυμναστείς για λίγα λεπτά. Τα stories δεν λείπουν από κανένα προφίλ άσκησης καθημερινά. Σίγουρα τα παρακολουθείς και σίγουρα σκέφτεσαι όπως κι εγώ να σηκωθείς από τον καναπέ. Προσοχή όμως!!! Το ότι ένας λογαριασμός γυμναστή έχει αρκετούς ακόλουθους δεν σημαίνει ότι είναι και ασφαλές να ακολουθήσεις τις ασκήσεις που κάνει.

FACEBOOK

Μία ακόμα συνήθεια των γυμναστών που μας αρέσει πολύ είναι το ότι καθημερινά ανεβάζουν φωτογραφίες από τη δική τους προπόνηση, φωτογραφίες με αποτελέσματα ανθρώπων που έχουν αθληθεί μαζί τους, φωτογραφίες με τη σωστή και τη λάθος εκτέλεση των ασκήσεων και άλλες οι οποίες όχι μόνο δίνουν κίνητρο σε όλους μας να ξεβολευτούμε μπροστά από την τηλεόραση αλλά και να προσέξουμε λεπτομέρειες στην εκτέλεση των ασκήσεων μας που πριν δεν είχαμε σκεφτεί. Και στο Facebook όμως χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Πριν ακολουθήσεις τις συμβουλές και τις ασκήσεις ενός γυμναστή ή μίας προπονήτριας διάβασε στη σελίδα του το βιογραφικό του. Αναφέρεται πουθενά το πτυχίο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού; Έχει κάποια εξειδίκευση;

YOUTUBE

Αγαπημένο Youtube! Ο διαδικτυακός χώρος που μπορείς να βρεις βίντεο με ασκήσεις κάθε λογής. Πιλάτες, γιόγκα, ενδυνάμωση, ασκήσεις με εξοπλισμό, ακόμα και ολόκληρα προγράμματα. Μην παρασυρθείς όμως από τις τόσες επιλογές. Φρόντισε πάντα όταν βλέπεις ένα βίντεο να σκέφτεσαι πόσο ασφαλές είναι, ποιές είναι οι δικές σου ανάγκες και ιδιαιτερότητες, αν έχεις κάποιο τραυματισμό, αν υπάρχουν οδηγίες και διαφοροποιήσεις ανάλογα το επίπεδο των αθλούμενων.

Η γυμναστική είναι υγεία και για το λόγο αυτό χρειάζεται να είσαι αρκετά προσεκτικός με τις επιλογές των ασκήσεων που θα κάνεις και τους γυμναστές που θα ακολουθήσεις σε κάθε ένα από τα τρία μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μη διστάσεις να ρωτήσεις το γυμναστή σου ή το γυμναστήριο που έχεις κάνει συνδρομή, αλλά και το γιατρό που σε παρακολουθεί, πριν προσθέσεις οτιδήποτε στο δικό σου πρόγραμμα.


Η Χριστίνα Βάντση είναι πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα κολύμβηση και δημιουργός του προγράμματος ΔΥΝΑΤΟ ΣΩΜΑ στην ιστοσελίδα  christinavantsi.gr. Σπούδασε στο τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ασχολείται επαγγελματικά με τη γυμναστική και την άσκηση στο νερό τα τελευταία 10 χρόνια.

share post to:
Author