Είσαι Έτοιμος να Υποδεχτείς τα Reels στο Instagram;

Από τους Τhe Futurecats.

Είναι πια γεγονός. Τα Reels ήρθαν και στην Ελλάδα, καθιστώντας την επισήμως μια από τις 150 χώρες που θα έχουν αυτό το εξαιρετικό εργαλείο για δημιουργικό περιεχόμενο στο feed τους.

Αμέσως, κατανοείς πως το concept μιας διαφημιστικής καμπάνιας θα λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις και αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για τις online digital καμπάνιες που τρέχεις στο brand σου.

Ας προετοιμαστούμε λιγάκι για να υποδεχτούμε το νέο feature του Instagram.

Γιατί να κάνω χρήση των Reels;

Τα Reels του Instagram θα είναι πιστή μεταφορά στο facebook, δηλαδή η λειτουργία και τα εργαλεία τους θα είναι ίδια. Τα Reels του Facebook θα μπορούν να εμφανίζονται στο Feed, στα Stories, στο Watch και φυσικά θα έχουν και τον δικό τους ξεχωριστό χώρο στο feed.

Με τη χρήση των Reels θα μπορείς να μοιραστείς ένα δημιουργικό περιεχόμενο με τους φίλους & ακόλουθούς σου και να έχεις την ευκαιρία να σε ανακαλύψει η Instagram & Facebook κοινότητα.

Τα Reels σε βοηθάνε να αναπτύξεις το δικό σου community και να αναγνωριστεί το περιεχόμενό σου, το οποίο με τη σειρά του θα εμφανίζεται στη Ροή Ειδήσεων για τους ακόλουθούς σου, καθώς και στην ειδική ενότητα των Reels για να σε ανακαλύψουν άτομα που δεν σε ακολουθούν μέχρι σήμερα.

Αν χρησιμοποιείς ήδη τα Reels στο Instagram, να προτείνεις στο Facebook κοινό σου να σε ακολουθήσουν και εκεί ώστε να έχεις περισσότερες πιθανότητες να αυξήσεις το reach των account σου.

Είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο δημιουργικά feature που έχουν κοινοποιηθεί στις πλατφόρμες και το κοινό λατρεύει να τα παρακολουθεί. Κάνοντας χρήση των Reels, δίνεις ένα μεγάλο προβάδισμα στο account σου να αυξήσει reach & engagement.

Συμβουλές για επιτυχημένα Reels

1. Κάνε τα reels σου σχετικά με αυτό που πρεσβεύεις: σκέψου κάτι με το οποίο οι άνθρωποι μπορούν να ταυτιστούν/συσχετιστούν. Για παράδειγμα κάνε ένα trend αλλά βάλε τη δική σου πινελιά.

2. Προσέλκυσε το κοινό σου: όποιο κι αν είναι το αντικείμενό σου προσπάθησε να αναδείξεις αυτό που σε κάνει μοναδικό. Κάνε την ερώτηση στον εαυτό σου «Τι είναι αυτό που κάνει ξεχωριστό το brand σου;».

3. Χρησιμοποίησε εφέ, τραγούδια, μοτίβα για να δώσεις έναν διαφορετικό τόνο στα βίντεό σου.

4. Πες μια ιστορία: το κοινό σου, όποιο κι αν είναι, λατρεύει να ακούει ιστορίες, όταν μάλιστα αυτές έχουν μια ανατροπή ή μια έκπληξη τις ακούνε με μεγαλύτερη προσοχή. Να φροντίσεις να έχεις ένα ωραίο δομημένο κείμενο και η ιστορία σου είναι ολοκληρωμένη.

5. Γίνε η έμπνευση: προσπάθησε να προσκαλέσεις κι άλλους να κάνουν join το νέο αυτό δημιουργικό feature, κάνοντας ένα βίντεο μαζί σου, ή ένα ντουέτο.

Πηγή: thefuturecats

Author