Από την The Futurecats.
Προσπαθείς κι εσύ καθημερινά να βρεις την κατάλληλη στρατηγική για το email marketing της εταιρίας σου; Είναι σίγουρα πολλές οι φορές που τυχαίνει να κάνεις λάθη ή να μη χρησιμοποιείς τις κατάλληλες τεχνικές για ένα επιτυχημένο email marketing. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάζει το conversion rate της επιχείρησής σου!
Τι είναι το conversion rate;
Έστω ότι δημιουργείς ένα landing page για να προωθήσεις τις υπηρεσίες της επιχείρησής σου. Ένας από τους πρώτους στόχους που θα θέσεις είναι οι αγορές-στόχος που θέλεις να πετύχεις με κάθε επισκέπτη. Ας υποθέσουμε ότι μπαίνουν 100 άτομα μια ημέρα στη νέα landing page και ο ένας από τους 100 αγοράζει μια από τις υπηρεσίες. Το conversion rate μεταφράζεται στην παρούσα περίπτωση ως 1 τοις 100. Είναι, δηλαδή, το ποσοστό των επισκεπτών που μπήκαν στο landing page, έκαναν κάποιες ενέργειες και ολοκλήρωσαν το δικό σου στόχο.
Στο άρθρο σήμερα θα δούμε 7 συχνά λάθη που κάνουμε στο Email Marketing τα οποία δε βοηθάνε ιδιαίτερα στη βελτίωση του conversion rate! Αφού φρεσκάραμε λίγο την έννοια του conversion rate πάμε να δούμε τα συχνότερα λάθη!
Ελλιπής στρατηγική
Προσπαθείς καθημερινά να τηρείς σε κάθε τομέα τα πρότυπα της εκάστοτε στρατηγικής για την εταιρία σου, αλλά σου διαφεύγει ένα βασικό σημείο. Η στρατηγική των mobile emails marketing. Το αποτέλεσμα είναι να μειώνονται οι πελάτες σου, να χάνεις χρήματα και φυσικά conversions. Είναι πολύ σημαντικό το email που θα προωθήσεις στους πελάτες σου να είναι mobile friendly (ελπίζουμε το ίδιο να κάνεις και με το landing page, site κλπ). Ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων χρησιμοποιεί καθημερινά το κινητό του για να λαμβάνει και να στέλνει τα emails του. Είναι πολύ πιθανό ο χρήστης να φύγει σε άλλη σελίδα αν το email σου δεν είναι mobile friendly και έτσι θα χάσεις ένα μεγάλο ποσοστό conversion αν αυτό συμβεί στο 40% των πελατών σου!
Χρήση μη βελτιστοποιημένων εικόνων
Η εικόναβοηθάει στην ανάγνωση και δημιουργεί ένα πιο fun κλίμα. Πολλές φορές όμως δε χρησιμοποιούμε τις κατάλληλες διαστάσεις, με αποτέλεσμα να υπερφορτώνουμε το email και εν τέλη οι εικόνες να μην ανοίγουν σε ορισμένα κινητά. Το conversion rate σε αυτή την περίπτωση αρχίζει να μειώνεται, όπως είναι αναμενόμενο. Προσπάθησε την επόμενη φορά να χρησιμοποιήσεις μεταξύ 360-480 pixels στις εικόνες σου. Θα δεις διαφορά!
Ώρα αποστολής
Έχουμε βυθιστεί στο digital κόσμο και κάποιες ώρες τυχαίνει να το κάνουμε πολλοί μαζί. Τι σημαίνει αυτό; Ο χρόνος αλληλεπίδρασης των χρηστών στα social είναι συγκεκριμένος και σύμφωνα με έρευνες υπάρχουν κάποια standards που μας δείχνουν το καθημερινό high engagement. Τις ώρες μεταξύ 10.00 το πρωί μέχρι νωρίς το απόγευμα & 16.00-18.00, είναι ενεργό ένα μεγάλο ποσοστό χρηστών. Δοκίμασε να προγραμματίσεις τα email σου εκείνες τις ώρες και όχι Παρασκευή βράδυ όπως μπορεί να έχεις συνηθίσει. Μέσα σε μια ώρα θα έχεις λάβει αρκετές απαντήσεις.
Απόφυγε τα δημογραφικά στοιχεία
Ίσως είναι μια ευκαιρία να αποφύγεις τα δημογραφικά στοιχεία. Το 80% των millennials έχουν smartphone και είναι σίγουρα πιο πιθανό να ανοίξουν τα email που θα λάβουν από αυτό. Προγραμμάτισε και προσάρμοσε το περιεχόμενο των email σου κατάλληλα. Μπορείς να το καταφέρεις και χωρίς τα demos.
Διαφορετικές πλατφόρμες κινητών
Ένα αρκετά καλό ποσοστό των χρηστών έχει iPhone. Ποιος ο λόγος να παιδεύεσαι με διαφορετικές πλατφόρμες; Προσάρμοσε τα email σύμφωνα με αυτή την πλατφόρμα. Συγκέντρωσε το περιεχόμενο στο κυρίως μέρος του email, κάνε χρήση υποτίτλων, απόφυγε την χρήση αναδυομένων διαφημίσεων ή την java script, προσάρμοσε τις διαστάσεις για όλα τα κινητά. Είσαι πιο κοντά στην αύξηση του conversion σου!
CTA (call to action) θα βάλεις;
Προσπάθησε να βάλεις το CTA σου σε ένα σημείο που θα το βρει εύκολα ο χρήστης και δεν θα τον αναγκάσεις να ψάξει αρκετά για να βρει αυτό το κουμπί που θέλεις τόσο πολύ να clickάρει.
Unfriendly website
Μην προσπαθείς να βάλεις όλα σου τα προϊόντα & τις υπηρεσίες στο email σου. Στόχος είναι να δελεάσεις τον πελάτη σου και να κάνει click στο κουμπί που έχεις προσθέσει το προϊόν από το site σου. Βελτίωσε το design του site και δημιούργησε ένα φιλικό προς το κινητό και τον χρήστη, περιβάλλον. Με αυτόν τον τρόπο θα περιηγηθεί για αρκετή ώρα στο site και ο στόχος θα είναι πιο εφικτός.
Πηγή: The Future Cats