Instagram e-commerce; Μάθε πώς!

Από τους thefuturecats.

To Instagram, διαθέτει πολλά features με τη δυνατότητα πώλησης προϊόντων σε διαφορετικά placements. Βρες το κατάλληλο για τη δική σου επιχείρηση!

Τα τελευταία δύο χρόνια παρατηρείται μία σαφής ενίσχυση του e-commerce της πλατφόρμας με πολλές καινούριες επιλογές, κατάλληλες για κάθε είδους επιχείρηση ή brand.

Θέλεις να απογειώσεις τις πωλήσεις σου μέσω Instagram; Ακολούθησε τα παρακάτω και θα το δεις να συμβαίνει.

Instagram Shop

Με το Instagram shop τα brands μπορούν να δημιουργήσουν μία λίστα προϊόντων προς πώληση, τα οποία είναι απευθείας συνδεδεμένα με το Instagram profile τους. Πατώντας κάποιος την επιλογή view shop στο page της επιχείρησης μπορεί να δει όλο τον κατάλογο. Επιπλέον, όσες επιχειρήσεις έχουν ενεργοποιήσει το shop, βρίσκονται και στο Instagram Shop Tab (το εικονίδιο της βαλιτσούλας κάτω δεξιά), όπου οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν ανά κατηγορία ό,τι επιθυμούν να αγοράσουν.

Link in Bio!

Ο λόγος για το ενεργό URL σημείο στο προφίλ κάθε λογαριασμού κάτω από την profile picture. Το Instagram επιτρέπει την εισαγωγή ενός μόνο URL. Αν όμως προστεθεί κάποια third-party εφαρμογή όπως το link.tree, αυτομάτως δημιουργείται μια mini ιστοσελίδα και μπορούν να προστεθούν πολλά tabs που θα στέλνουν traffic στο website. Τέλειο;

Instagram Feed Shop Posting

Οι χρήστες κάνουν scroll down για διάφορους λόγους όπως το να περάσει ευχάριστα ή ώρα τους ή για να ανακαλύψουν νέα προϊόντα προς αγορά ή αναζητώντας την έμπνευση. Με το Instagram Shopping οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν tag στο feed, στα stories, στα reels, στα live, στα guides, όσα προϊόντα έχουν στη λίστα του Instagram shop τους. Έτσι, οι χρήστες μπορούν να δουν το προϊόν και να προχωρήσουν στην αγορά του με checkout στο Instagram, αν το επιθυμούν.

Instagram Guides

Tα Instagram Guides δίνουν τη δυνατότητα στους creators να αναρτήσουν χρήσιμο περιεχόμενο με τη μορφή blogpost και χωρίζονται στις εξής τρεις κατηγορίες: a) places, b) products, c) posts. Είναι εξαιρετικά optimized για e-commerce και απολύτως κατάλληλα για μικρές επιχειρήσεις, όπου μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους, κατηγοριοποιώντας τα με ελκυστικούς τρόπους, π.χ. “Δώρα για εκείνη” ή “Χρήσιμα δώρα ως 20€”.

Instagram Stories Shopping

Τα stories είναι δημοφιλή σε κάθε Instagram χρήστη άρα και ένα ιδανικό σημείο για placement των προς πώληση προϊόντων. Είτε με το shoppable sticker όπου γίνεται άμεσα το tap to shop είτε με το link sticker που στέλνει στην αντίστοιχη σελίδα του website, o χρήστης μπορεί να προχωρήσει σε αγορά του προϊόντος. Υπάρχει πιο άμεσος και εύκολος τρόπος;

Community Product tagging

Ιδανικό User Generated Content area όπου οι χρήστες μπορούν να κάνουν tag ένα προϊόν. Μπορεί η κάθε επιχείρηση να ωθήσει με ποικίλους τρόπους το κοινό της να ανεβάζει και να ταγκάρει τα προϊόντα της στα account τους. Δώσε κίνητρα στο κοινό και θα σε ανταμείψει.

Instagram Live Shopping

Πριν από κάθε live, μπορεί το brand να κάνει tag έως 30 κωδικούς από τον product catalogue. Κατά τη διάρκεια του live, ο host μπορεί να κάνει pin στην οθόνη ένα προϊόν τη φορά, ζώντας την απόλυτη integrated εμπειρία προώθησης προϊόντων κατά τη διάρκεια μίας ζωντανής μετάδοσης στο Instagram!

Instagram Reels Shopping

Πριν από κάθε live, μπορεί το brand να κάνει tag έως 30 κωδικούς από τον product catalogue. Κατά τη διάρκεια του live ο host μπορεί να κάνει pin στην οθόνη ένα προϊόν τη φορά, ζώντας την απόλυτη integrated εμπειρία προώθησης προϊόντων κατά τη διάρκεια μίας ζωντανής μετάδοσης στο Instagram! Δες αναλυτικά εδώ πώς μπορείς να στήσεις ένα Instagram live!

Πηγή https://theuturecats.com/ & https://bit.ly/3zdE8Jl

Author