Η Σημασία του Ποιοτικού Περιεχομένου στον Ψηφιακό Κόσμο

Από την ομάδα του Positivelife.gr.

To content, δηλαδή το περιεχόμενο, είναι ο τρόπος παρουσίασης πληροφοριών στο κοινό με σκοπό να το ενημερώσει, να το ψυχαγωγήσει, να το προσελκύσει και γενικά να του τραβήξει τη προσοχή. Όταν αυτή η παρουσίαση γίνεται στο διαδίκτυο, τότε μιλάμε για ψηφιακό content.

Στο σημερινό ψηφιακό κόσμο, η δημιουργία στρατηγικής περιεχομένου (content marketing), πρέπει να αποτελεί κορυφαίο στόχο για κάθε σοβαρή επιχείρηση. Προτού όμως εξηγήσουμε τη σημασία που έχει το ποιοτικό content, ας δούμε τι ακριβώς είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου.

Τι είναι το content marketing;

Το content marketing είναι μια τεχνική μάρκετινγκ που δημιουργεί και διανέμει πολύτιμο περιεχόμενο για τη προσέλκυση και την απόκτηση ενός καθορισμένου κοινού με στόχο το κέρδος.

Αυτό σημαίνει ότι το content marketing έχει 2 δυναμικές:

1. Τη δημιουργία κατάλληλου περιεχομένου: Δεν αρκεί να δημιουργούμε περιεχόμενο απλά για να υπάρχει. Πριν δημιουργήσουμε περιεχόμενο θα πρέπει να έχουμε κατά νου τι θέλουμε να πετύχουμε. Άλλο περιεχόμενο θα δημιουργήσουμε εφόσον χρειαζόμαστε να διαφημίσουμε ένα νέο προϊόν και άλλο περιεχόμενο εφόσον θέλουμε να κάνουμε παρουσίαση ενός event στην εταιρεία μας.

2. Τη διάδοση του περιεχομένου στα κατάλληλα κανάλια: Αφού αποφασίσουμε το είδος του περιεχομένου (κείμενο, εικόνα, infographic, video κλπ.) θα πρέπει να το μοιράσουμε στο κοινό μας. Το πού θα το διαμοιράσουμε είναι μία βασική απόφαση που θα κληθούμε να πάρουμε. Για να πάρουμε τη σωστή απόφαση θα πρέπει να γνωρίζουμε που απευθυνόμαστε αλλά και τι είδους περιεχόμενο έχουμε. Π.χ. αν το περιεχόμενό μας είναι video τότε η λύση του YouTube ή του Tik-Tok φαντάζει ιδανική. Αντίθετα ανάλογα το μέσο προσαρμόζουμε και το κείμενο, ένα μακροσκελές κείμενο ενδείκνυται για το Facebook, ενώ το μικρό κείμενο για το Instagram.

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό από τα παραπάνω, το κατάλληλο και ποιοτικό περιεχόμενο μπορεί να γίνει το πιο ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ της επιχείρησής σας. Τι είναι αυτό όμως που το κάνει τόσο σημαντικό;

Το περιεχόμενο ενημερώνει το κοινό σας

Το πρώτο που πρέπει να κάνει το περιεχόμενο είναι να ενημερώνει το κοινό της επιχείρησής σας για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Να απαντάει σε βασικές ερωτήσεις που πολλοί δυνητικοί πελάτες σας μπορεί να έχουν.

Δημιουργώντας τέτοιο περιεχόμενο, επιτρέπετε στον πελάτη να κατανοήσει καλύτερα την αξία που του προσφέρετε, ενώ ταυτόχρονα εσείς κερδίζετε χρόνο από το να απαντάτε συνεχώς σε κοινές ερωτήσεις. Μία κατάσταση win – win.

Το περιεχόμενο φέρνει νέους πελάτες…και χρήματα

Ένα περιεχόμενο σωστά διανεμημένο μπορεί να αποδειχθεί χρυσός! Αν και το μάρκετινγκ περιεχομένου κοστίζει περίπου 62% λιγότερο από τις παραδοσιακές τακτικές μάρκετινγκ, είναι ικανό να φέρει 3 φορές περισσότερους πελάτες σε μία επιχείρηση.

Όταν έχετε ποιοτικό περιεχόμενο είτε στην ιστοσελίδα σας είτε στα κοινωνικά δίκτυα, θα σας μάθει και νέο κοινό. Αν μάλιστα το εκπαιδεύσετε σωστά και το πείσετε να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, θα δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται αργά και σταθερά.

Το ποιοτικό περιεχόμενο σας καθιστά ειδήμονες

Οι καταναλωτές επιλέγουν επιχειρήσεις τις οποίες εμπιστεύονται στον τομέα τους. Δημιουργήστε πρωτότυπο περιεχόμενο που να αποδεικνύει την γνώση και την εμπειρία που έχετε. Παρέχετε πολύτιμες γνώσεις και να είστε σίγουροι ότι την επόμενη φορά που το κοινό θα θελήσει να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που σας αφορά, θα σας προτιμήσει.

Το πραγματικό καλό περιεχόμενο δημιουργεί αληθινές σχέσεις

Αν ακόμη δεν έχετε πειστεί για τη σημασία του περιεχομένου, τότε σκεφτείτε πόσο μπορεί να σας βοηθήσει στο να δημιουργήσετε στέρεες σχέσεις με τους πελάτες σας.

Σίγουρα το περιεχόμενο χρειάζεται για να σας μάθει το κοινό, να ενημερωθεί, να πειστεί. Αλλά τι γίνεται όταν τα έχετε κερδίσει ήδη όλα αυτά; Τι γίνεται δηλαδή με το αφοσιωμένο κοινό σας; Ο καλύτερος τρόπος να συνεχίσετε να το κρατάτε αφοσιωμένο και πιστό, είναι προσφέροντάς του συνεχώς φρέσκο και ενδιαφέρον περιεχόμενο.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, είναι καλό να δώσετε σημασία στο ψηφιακό content της επιχείρησής σας εφόσον θέλετε να είστε πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό!

Author