Γιατί το Δικτυακό Μάρκετινγκ Είναι η Σωστή Επιλογή

Από το Θοδωρή Αραμπατζή, Business & MLM Coach.

Γιατί το δικτυακό μάρκετινγκ αποτελεί τη σωστή επιλογή για κάποιο άτομο που ενδιαφέρεται να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση;

Αν η πανδημία και η κατάσταση στην αγορά σε έχει οδηγήσει αυτή τη στιγμή να ψάχνεις για δουλειά ή για κάτι που θα σε βοηθήσει να συμπληρώσεις το εισόδημά σου, τότε διάβασε με προσοχή αυτό το άρθρο.

Σε αυτό το άρθρο θα μοιραστώ μαζί σου τους λόγους που το δικτυακό μάρκετινγκ είναι η σωστή επιλογή. Ο Robert Kiyosaki το ονομάζει την επιχείρηση του 21ου αιώνα. Είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα, ειδικά αν κάνεις μία δουλειά που δεν σου αρέσει ιδιαίτερα, αν δεν κερδίζεις αρκετά χρήματα και αν ψάχνεις έναν τρόπο να αυξήσεις το εισόδημά σου κάνοντας κάτι που να έχει περισσότερο νόημα για εσένα.

Γιατί το δικτυακό μάρκετινγκ είναι η σωστή επιλογή.

Θα μοιραστώ μαζί σου τους λόγους που το δικτυακό μάρκετινγκ ΕΙΝΑΙ η σωστή επιλογή – ΕΙΝΑΙ η επιχείρηση του 21ου αιώνα. Υπάρχουν πολλά οφέλη για να ασχοληθεί κάποιος με το δικτυακό μάρκετινγκ – εκτός από τα χρήματα.

Ξεκίνησα να ασχολούμαι στα 22 μου, όταν εργαζόμουν ως υπάλληλος βιβλιοπωλείου. Ήταν η πρώτη μου δουλειά (και μόνη) – και εκεί συνειδητοποίησα ότι δεν θέλω να είμαι υπάλληλος για το υπόλοιπο της ζωής μου. Επειδή όμως δεν είχα χρήματα να επενδύσω σε κάποια δική μου επιχείρηση, έψαχνα να βρω κάτι διαφορετικό.

Παρακολούθησα μία επιχειρηματική παρουσίαση μίας εταιρίας με διατροφικά προϊόντα. Εκεί είδα την ευκαιρία και έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω (με δανεικά χρήματα!) την πρώτη μου επιχείρηση!

Το δικτυακό μάρκετινγκ ΔΕΝ είναι τέλειο.

Το δικτυακό μάρκετινγκ ΔΕΝ είναι τέλειο. Απλά είναι καλύτερο. ERIC WORRE

Υπάρχουν προκλήσεις, υπάρχουν δυσκολίες, υπάρχουν εμπόδια, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν άγνοια και ισχυρές απόψεις και αυτό είναι δύσκολο να το χειριστείς κάποιες φορές. Επίσης το να λειτουργείς τη δική σου επιχείρηση απαιτεί να έχεις κάποιες δεξιότητεςπου οι περισσότεροι από εμάς, δεν είχαμε αναπτύξει στην καριέρα μας δουλεύοντας για κάποιον άλλον. Αν συνεργαστείς με μία εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, η οποία έχει πραγματικούς πελάτες και δεν πρόκειται για κάποια πυραμίδα, μπορείς να δημιουργήσεις σημαντική επιτυχία πολύ πιο γρήγορα απ’ ότι οπουδήποτε αλλού. Εννοείται ότι θα χρειαστεί να κατανοήσεις τις ανάγκες και τα προβλήματα των ανθρώπων, θα πρέπει να εκπαιδευτείς. Αλλά μπορείς να δημιουργήσεις επιτυχία πολύ πιο εύκολα και πολύ πιο γρήγορα. Όχι εύκολα ή γρήγορα, αλλά σίγουρα πολύ πιο εύκολα και πολύ πιο γρήγορα απ’ ότι αν είχες μία παραδοσιακή επιχείρηση. Γιατί όταν συνεργάζεσαι με μία εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς με όλα τα έξτρα της διαχείρισης μιας επιχείρησης, τα οποία αναλαμβάνει η εταιρία. Μπορείς να επικεντρωθείς μόνο στην ανάπτυξη της επιχείρησής σου.

Πάμε λοιπόν να δούμε κάποιους από τους λόγους που το δικτυακό μάρκετινγκ ΕΙΝΑΙ η σωστή επιλογή.

1. Μπορείς να εργαστείς από οπουδήποτε.

Αυτό είναι το όνειρο για πολλούς, να μπορούν να εργαστούν από οπουδήποτε θέλουν. Για εμένα, το να μπορώ να εργάζομαι από το σπίτι και να είμαι δίπλα στα παιδιά μου, ήταν ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη που είδα από το δικτυακό μάρκετινγκ. Ένα λάπτοπ, ένα τηλέφωνο και μία σύνδεση στο ίντερνετ και είσαι έτοιμος να αναπτύξεις την επιχείρησή σου, από οπουδήποτε στον κόσμο.

2. ΕΣΥ καθορίζεις το ωράριό σου.

Πώς θα σου φαινόταν αν δε χρειαζόταν να ζητήσεις ποτέ άδεια ξανά από κανέναν; Όταν χτίζεις τη δική σου επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ, εσύ είσαι το άτομο που θα αποφασίσει ποιες ημέρες και ώρες θα αφιερώσεις στην εργασία σου. Φυσικά, για να έχεις αποτελέσματα θα χρειαστεί να αφιερώσεις χρόνο συστηματικά, αλλά μπορείς να έχεις όσο ευέλικτο ωράριο επιθυμείς. Το να έχεις αποφασίσει τις ημέρες και τις ώρες που θα αφιερώνεις στη δουλειά σου, είναι ένα από τα πρώτα βήματα ενός αποτελεσματικού πλάνου καθημερινής δράσης.

3. Χαμηλό κόστος εκκίνησης.

Το να αποφασίσει κάποιος να επενδύσει σε μία νέα επιχείρηση, έχει μεγάλο ρίσκο. Ωστόσο, με το δικτυακό μάρκετινγκ, το αρχικό κόστος εκκίνησης, είναι συνήθως πολύ χαμηλό. Συνήθως κυμαίνεται από 100-150€ – μέχρι 1000€, το οποίο συνήθως περιλαμβάνει αρκετά προϊόντα ή υπηρεσίες τα οποία μπορείς να μεταπωλήσεις έχοντας άμεσο κέρδος.

4. Εκπαίδευση και υποστήριξη.

Το δικτυακό μάρκετινγκ, είναι ένα σύστημα που έχει αρκετούς ανεξάρτητους συνεργάτες, όπως ονομάζονται. Για αυτό το λόγο, οι περισσότερες εταιρίες ή ομάδες, έχουν συνήθως στήσει κάποιο εκπαιδευτικό σύστημα. Θα δεις ότι όταν ξεκινήσεις συνεργασία με μία εταιρία, θα έχεις άφθονο εκπαιδευτικό υλικό, υποστήριξη και Coaching. Δεν θα είσαι ποτέ μόνος/-η.

5. Πετυχαίνεις βοηθώντας άλλους να πετύχουν.

Μπορείς να έχεις στη ζωή σου ό,τι επιθυμείς, αν βοηθήσεις αρκετούς άλλους ανθρώπους να αποκτήσουν αυτό που εκείνοι επιθυμούν. ZIG ZIGLAR

Και γι’ αυτό το δικτυακό μάρκετινγκ είναι μία ηθική επιχείρηση: Γιατί ο μόνος τρόπος για να πετύχεις, είναι βοηθώντας άλλους ανθρώπους να πετύχουν και εκείνοι. Δεν γίνεται να το κάνεις μόνος σου. Αν μία από τις αξίες σου είναι το να βοηθάς άλλους, τότε αυτό ακριβώς θα μπορείς να κάνεις, με έναν ουσιαστικό τρόπο, αν ξεκινήσεις συνεργασία με μία εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ.

6. Ίση ευκαιρία.

Στο δικτυακό μάρκετινγκ, όλοι έχουν την ίδια ευκαιρία και όλοι ξεκινάνε από το ίδιο σημείο. Όλοι έχουν ίση ευκαιρία να πετύχουν, ανεξάρτητα από το γένος, τη φυλή, την κοινωνική θέση ή τη μόρφωση που έχουν. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες είναι ίδιες για όλους, η εταιρία είναι ίδια για όλους, η εκπαίδευση είναι ίδια για όλους, η αγορά είναι ίδια για όλους. Προφανώς, αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ο ίδιος ο συνεργάτης.

7. Επιλέγεις με ποιους θα συνεργαστείς.

Στο δικτυακό μάρκετινγκ, μπορείς να επιλέξεις τους ανθρώπους που θα συνεργαστείς. Μπορείς να επιλέξεις τους πελάτες που θα έχεις και τους συνεργάτες που θα έχεις στην ομάδα σου.

Όταν δούλευα στο βιβλιοπωλείο, οι εργοδότες μου ήταν εξαιρετικοί. Δεν είχα, όμως, τη δυνατότητα να επιλέξω τους συναδέλφους μου, τους συνεργάτες μου ή τους πελάτες. Το να έχεις κολλημένα αφεντικά ή περίεργους συναδέλφους είναι κάτι που μπορεί να κάνει την εργασία σου κάπου, πολύ δύσκολη.

Το δικτυακό μάρκετινγκ δεν έχει να κάνει μόνο με το να κερδίζεις χρήματα. Είναι επίσης μία ευκαιρία να γνωρίζεις και να συνδέεσαι με ανθρώπους.

8. Το μεγαλύτερο όφελος για μένα.

Το μεγαλύτερο όφελος που έχω βρει από το δικτυακό μάρκετινγκ είναι η προσωπική ανάπτυξη. Η προσωπική ανάπτυξη έρχεται με δύο τρόπους: Μέσω εκπαίδευσης και μέσω του χτισίματος της επιχείρησης.

Είχα την “τύχη” να παρακολουθήσω κάποιες ομιλίες και να γνωρίσω εκπαιδευτές και ομιλητές, όπως ο Tony Robbins, Jim Rohn, Allan Pease, Brian Tracy, Eric Worre, που μου έδωσαν τις πληροφορίες, τα εργαλεία και τα εφόδια, για να αλλάξω τη ζωή μου. Απέκτησα δεξιότητες επικοινωνίας, ηγεσίας, διαχείρισης χρόνου, μάνατζμεντ και πολλές άλλες οι οποίες με έχουν βοηθήσει σε πολλούς διαφορετικούς τομείς της ζωής μου.

Αυτού του είδους η επιχείρηση, σου δείχνει πώς να γίνεις επιχειρηματίας, πώς να γίνεις ηγέτης και παράδειγμα για τους άλλους. Να γίνεις κάποιος που βοηθάει και ενθαρρύνει ανθρώπους και κάνει ό,τι μπορεί για να βοηθήσει άλλους να πετύχουν ό,τι αυτοί θέλουν στη ζωή τους.

ΤΩΡΑ είναι η στιγμή. Πραγματικά δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή να ξεκινήσει κάποιος με μία εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ από τώρα. Η επένδυση και το ρίσκο είναι τόσο χαμηλά, που μόνο κερδισμένος μπορείς να βγεις, αν το ξεκινήσεις και ασχοληθείς συστηματικά.

Πηγή https://greekcoach.gr/


Ο Θοδωρής Αραμπατζής είναι MLM & Business Coach και για περισσότερα από 19 χρόνια η επαγγελματική του ζωή είναι αφιερωμένη στο δικτυακό μάρκετινγκ και στην online & offline επιχειρηματικότητα. Από το 2010, παρέχει υπηρεσίες business coaching σε επαγγελματίες και επιχειρηματίες και έχει πραγματοποιήσει εκατοντάδες εκπαιδευτικά σεμινάρια και ομιλίες, online και offline. Από το 2007 δημιουργεί σταθερά περιεχόμενο για το blog του, για τα social media και για το κανάλι του στο YouTube. Είναι δημιουργός του προγράμματος “Το Πλάνο 90 Ημερών” και συγγραφέας του βιβλίου Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ.

Author