Clubhouse: Το Νέο Τrend που Ήρθε για να Μείνει

Από τον Δημήτρη Δημητριάδη, Digital Futurist.

Έχετε ακούσει για το Clubhouse App; Γνωρίζετε γιατί έγινε τόσο δημοφιλές? Αν μπορούσα να απαντήσω με δύο λέξεις αυτές θα ήταν:
Ήχος & Δικτύωση.

Η εφαρμογή είναι προς το παρόν διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό χρηστών (invitational only) και η ευκαιρία να συνδεθείτε με αυτό το αποκλειστικό δίκτυο είναι ένα από τα πιο δελεαστικά χαρακτηριστικά της, μαζί με την αίσθηση οικειότητας λόγο real time ήχου που δεν υπάρχει σε άλλες πλατφόρμες.

Tι είναι όμως το ClubHouse?

Το Clubhouse είναι μια ζωντανή εφαρμογή ήχου που επιτρέπει στους χρήστες να ακούνε ή να συμμετέχουν ενεργά σε ζωντανές συζητήσεις, όπου τίποτα δεν μπορεί να καταγράφει (που εμένα προσωπικά μου λείπει σαν feature σε μερικές πολύ χρήσιμες κουβέντες που αξίζουν).

Η λέξη-κλειδί στο ClubHouse είναι “συνομιλία”, επειδή είναι μια εφαρμογή που βασίζεται μόνο στον ήχο, όπου μιλάτε κυριολεκτικά με άλλους σε εικονικά δωμάτια από τα οποία μπορείτε να μπείτε και να βγείτε.

Στην εφαρμογή, οι χρήστες μπορούν να εισέλθουν σε διαφορετικά δωμάτια για να ακούσουν ή να συμμετάσχουν σε μια συνομιλία. Μπορούν να δουν ποιος άλλος είναι εκεί και μπορούν επίσης να δουν τα προφίλ τους.

Το άτομο που έφτιαξε το δωμάτιο είναι εκείνο που κάνει moderation με τους συμμετέχοντες. Σκεφτείτε ότι το ClubHouse είναι σαν να βρίσκεστε σε ένα συνέδριο/party/δωμάτιο όπου δεν γνωρίζετε κανέναν, οπότε συμμετέχετε σε συνομιλίες και συνομιλείτε με άλλα άτομα που βρίσκονται στο χώρο.

Μπορείτε να ανεβάσετε μια φωτογραφία προφίλ σας, αλλά εκτός από αυτό δεν υπάρχουν επιλογές για εικόνες ή βίντεο.

Στην πλατφόρμα αυτή δεν υπάρχουν ιδιωτικά μηνύματα και γραπτά σχόλια. Είναι ΜΟΝΟ ήχος.

Η δυναμική του ClubHouse

Το ClubHouse λόγω της διαφορετικότητας του από τα άλλα Social networks έχει αρχίσει να αποκτά μια δυναμική και να κερδίζει όλο και περισσότερο χρόνο ανάμεσα στις επιλογές του χρήστη στα διαθέσιμα Social μέσα στην ημέρα του.

Στην πλατφόρμα αυτή δεν υπάρχει ανάγκη για χρήση της κάμερας. Έχουμε πήξει και στα zoom calls. Αυτό σημαίνει ότι ανεξάρτητα από το πώς φαίνεστε, ή που βρίσκεστε μπορείτε να συμμετάσχετε στη συνομιλία like a podcast on steroids. Σε αντίθεση με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δεν χρειάζεται να παλέψετε για να χτίσετε ένα προφίλ. Εδώ εστιάζετε στη φωνής σας και αυτός είναι ένας ισχυρός τρόπος για να κάνετε business connections. Ακριβώς όπως στο διάδρομο των συνεδρίων, το ίδιο συμβαίνει και στο ClubHouse. Όμως αντί να ανταλλάσσουν κάρτες, οι συνομιλητές σας ελέγχουν τον λογαριασμό σας στο Instagram ή στο Twitter και οι συνομιλίες γίνονται εκεί.

Ακόμα και εάν βρίσκεται στο στάδιο του beta testing και είναι προσβάσιμο από συγκεκριμένο αριθμό χρηστών το ClubHouse έχει ήδη γίνει δημοφιλές. Υπάρχει μεγάλη λίστα αναμονής για την είσοδο σε κάποιο από τα δωμάτια του, εκτός αν σας προσκαλέσει ήδη κάποιος χρήστης.

Αν σας ενδιαφέρει πολύ αυτός ο τρόπος επικοινωνίας και δικτύωσης stay tuned γιατί πολύ σύντομα θα δοθεί πρόσβαση και στο ευρύτερο κοινό.

Αν είσαι ήδη στο ClubHouse με προσθέτεις στο @dimitriadis

πηγή www.thefuturecats.com


Ο Δημήτρης Δημητριάδης κατέχει BA (Hons) in Design και ΜΑ in Design Interactions από το Royal College of Arts London. Με 20ετή πορεία στον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη δημιουργία digital στρατηγικής, έχει συνεργαστεί με πολλά μεγάλα brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι Keynote speaker και Digital Futurist με εξειδίκευση στο Digital & Social Media Marketing. Μοιράζει το χρόνο του μεταξύ, διδασκαλίας στο Professional Diploma in Digital and Social Media Marketing της KnowCrunch-The American College of Greece και ως University Lecturer στο City College, University of York Europe Campus. Είναι Keynote speaker για το μέλλον της τεχνολογίας σε συνέδρια σε Ελλάδα και εξωτερικό και είναι Chief Innovation Οfficer στην TheFutureCats & VP Business Developement στην BrainBox SA. Όταν ξεκίνησε να ασχολείται με τα social media το Facebook δεν είχε ιδρυθεί.

Author