4 Εργαλεία που Χρησιμοποιώ Καθημερινά για την Επιχείρηση μου
Από το Θοδωρή Αραμπατζή Business & MLM Coach.
Σε αυτό το άρθρο μοιράζομαι μαζί σου τα 4 εργαλεία που χρησιμοποιώ καθημερινά στην επιχείρηση μου και με ποιον τρόπο μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και εσύ.
Αν είσαι μάγειρας, χρειάζεσαι τα κατάλληλα εργαλεία.
Αν είσαι μάστορας, χρειάζεσαι τα κατάλληλα εργαλεία.
Αν είσαι χειρουργός, χρειάζεσαι τα κατάλληλα εργαλεία.
Γιατί να διαφέρει αν είσαι επιχειρηματίας;
Τα εργαλεία που χρειάζεται μια επιχείρηση
Ο κάθε επιχειρηματίας, με τη χρήση των κατάλληλων εργαλείων, μπορεί να κάνει τη δουλειά του πιο αποτελεσματικά, πιο γρήγορα και να είναι πιο παραγωγικός με την ίδια ή λιγότερη προσπάθεια.
Τα εργαλεία είναι τα πιο σημαντικά αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι για να σκαρφαλώνουν στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας. Εφευρίσκοντας εργαλεία, μπόρεσαν να κάνουν εργασίες που το ανθρώπινο σώμα δεν μπορούσε να κάνει.
Οπότε η χρήση των κατάλληλων εργαλείων δεν είναι πολυτέλεια, αλλά είναι κάτι αναγκαίο αν θέλουμε να χτίσουμε μία επιχείρηση ή ένα brand ή μία ομάδα, που θα μας δώσει τα αποτελέσματα που επιθυμούμε.
• Google Drive
Το Google Drive είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που χρησιμοποιώ καθημερινά. Σου επιτρέπει να δημιουργείς και να επεξεργάζεσαι αρχεία (πχ κειμένου, παρουσιάσεις, τύπου excel κλπ), να μοιράζεσαι αρχεία και να σχολιάζεις σε αρχεία από οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή.
Αυτό που μ’ αρέσει είναι ότι δίνει πρόσβαση προβολής ή επεξεργασίας σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες και από όλες τις συσκευές.
Μία μεγάλη διαφορά με το Dropbox, είναι ότι εκεί δεν μπορείς να δημιουργήσεις αρχεία (όπως κείμενο, παρουσίαση κλπ). Επίσης, για να επεξεργαστεί κάποιος ένα αρχείο, θα πρέπει να το κατεβάσει και να το ξανανεβάσει, ενώ στο Google Drive γίνεται online.
Το δωρεάν πρόγραμμα σου δίνει 15GB χώρο και με μόνο 2-3€/μήνα έχεις 100GB.
• Facebook Creator Studio
Το Creator Studio του Facebook είναι μία πλατφόρμα, η οποία συνδυάζει όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να δημοσιεύεις, να διαχειρίζεσαι και να παρακολουθείς αποτελεσματικά την πρόοδο του περιεχομένου σου σε όλες τις σελίδες που έχεις στο Facebook αλλά και σε όλους τους λογαριασμούς που έχεις στο Instagram.
Όταν θέλω, λοιπόν, να κάνω μία δημοσίευση στο Instagram ή στη σελίδα μου στο Facebook, συνδέομαι στο Creator Studio, επιλέγω το προφίλ στο οποίο θέλω να δημοσιεύσω και την κάνω από εκεί.
Αυτό που προτείνω συχνά είναι το λεγόμενο batching, δηλαδή να κάνεις τις δημοσιεύσεις σου μαζικά. Μπορείς να ετοιμάσεις τις δημοσιεύσεις της επόμενης εβδομάδας και μέσω του Creator Studio να προγραμματίσεις την ημέρα και την ώρα που θα γίνει η κάθε δημοσίευση.
• Canva
Το Canva είναι το υπέρτατο εργαλείο σχεδίασης για όσους δεν είναι designers – γραφίστες – όπως εγώ.
Είναι πολύ εύκολο στη χρήση και η δωρεάν έκδοση σου δίνει πρόσβαση στις περισσότερες δυνατότητες.
Μπορείς να δημιουργήσεις carousels, social media posts, φωτογραφίες εξωφύλλου για τα προφίλ σου στα social media ή video thumbnails (μικρογραφίες). Μπορείς να φτιάξεις παρουσιάσεις, καταλόγους και χίλια δυο άλλα πράγματα.
• OMS
Το OGI Marketing System, ή αλλιώς OMS, ένα εργαλείο – βασικά είναι μία εργαλειοθήκη με πολλά διαφορετικά εργαλεία, η οποία μπορεί να αυτοματοποιήσει το μάρκετινγκ που κάνεις για την επιχείρηση ή το brand σου.
Μπορείς να δημιουργήσεις ιστοσελίδες ανεύρεσης υποψήφιων πελατών (τις λεγόμενες landing και lead capture pages), μπορείς να παίρνεις στοιχεία επικοινωνίας (email κλπ), να χτίζεις τη λίστα σου και μετά να χρησιμοποιείς τα autoresponders – αυτοματοποιημένα emails για να επικοινωνείς ή ακόμα και να κλείνεις πωλήσεις.
Μπορείς μέσα σε λίγα λεπτά να δημιουργήσεις τη δική σου προσωπική σελίδα ανεύρεσης υποψήφιων πελατών ή συνεργατών, χωρίς να χρειάζεται να έχεις τεχνικό τμήμα και χωρίς να έχεις γνώσεις δημιουργίας ιστοσελίδων. Αν έχεις έτοιμα τα κείμενα, με λίγα κλικ, είναι έτοιμες.
Έχει πολλά διαφορετικά templates – πρότυπα, ανάλογα την καμπάνια που θέλεις να κάνεις.
Έχει το λεγόμενο A-B testing, που μπορείς να φτιάξεις δύο παρόμοιες σελίδες και να τεστάρεις ποια είναι πιο αποτελεσματική.
Υπάρχει υπηρεσία που μπορείς να στέλνεις αυτοματοποιημένα emails σε ανθρώπους που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον.
Και έχει πολλές ακόμα δυνατότητες.
Οπότε, αν είσαι coach ή δημιουργός περιεχομένου και θέλεις να χτίσεις μία λίστα ΕΚΤΟΣ social media, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτό το εργαλείο για να συγκεντρώσεις email ανθρώπων που σε παρακολουθούν.
Έχοντας χρησιμοποιήσει πολλά διαφορετικά εργαλεία για δημιουργία σελίδων και για autoresponders, το OMS είναι το πιο εύχρηστο και οικονομικό που υπάρχει εκεί έξω, για τον μέσο χρήστη.
Θα τα πούμε στην κορυφή!
Πηγή: www.greekcoach.gr
Ο Θοδωρής Αραμπατζής είναι MLM & Business Coach και για περισσότερα από 19 χρόνια η επαγγελματική του ζωή είναι αφιερωμένη στο δικτυακό μάρκετινγκ και στην online & offline επιχειρηματικότητα. Από το 2010, παρέχει υπηρεσίες business coaching σε επαγγελματίες και επιχειρηματίες και έχει πραγματοποιήσει εκατοντάδες εκπαιδευτικά σεμινάρια και ομιλίες, online και offline. Από το 2007 δημιουργεί σταθερά περιεχόμενο για το blog του, για τα social media και για το κανάλι του στο YouTube. Είναι δημιουργός του προγράμματος “Το Πλάνο 90 Ημερών” και συγγραφέας του βιβλίου Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ.