Get Back In Shape Μετά τις Γιορτές!

Positive Tips By Eirini & Nasia Paschaleri.

Μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων, όλοι λίγο πολύ, ξεφύγαμε διατροφικά και αυτό μπορεί να σημαίνει μικρή άνοδο στη ζυγαριά μας. Δε χρειάζεται όμως να πανικοβληθείτε, αρκεί να ακολουθήσετε μερικά έξυπνα tips που θα σας επαναφέρουν ξανά σε φόρμα και θα σας κάνουν να επανέλθετε μετά τις γιορτές.

1. Αδειάστε το σπίτι σας από τα γλυκά!

Σίγουρα, τις τελευταίες ημέρες είτε αγοράσατε είτε σας έκαναν δώρο περισσότερα γλυκά από το συνηθισμένο. Αυτά όμως, όσο υπάρχουν μέσα στο σπίτι, τόσο θα σας βάζουν στον πειρασμό και θα τα καταναλώνετε! Αν λοιπόν, θέλετε να επιτύχετε μία απώλεια βάρους ή να ξεπρηστείτε μετά τις γιορτές, καλό θα είναι να αποφύγετε την κατανάλωση τους.

2. Εφαρμόστε 1-2 φορές την εβδομάδα, αποτοξίνωση!

Δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε ακραία διατροφικά πλάνα, αλλά να βασιστείτε σε περισσότερα φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως όπως είναι το φαγόπυρο και η κινόα και να εμπλουτίσετε κάθε γεύμα με πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, όπως κοτόπουλο ελευθέρως βοσκής, αυγό, ψάρι. Θα σας γεμίσει σε θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, ενώ θα αποβάλλετε τις τοξίνες από το σώμα σας.

3. Κρατήστε ένα ημερολόγιο fitness!

Αποκτήστε ένα ημερολόγιο που θα καταγράφεται καθημερινά την άσκηση που κάνατε μέσα στην ημέρα, είτε είναι ένα απλό περπάτημα, είτε είναι μία πλήρης προπόνηση. Αυτό, θα σας βοηθήσει να κάνετε συχνά την άσκηση σας, χωρίς να αμελείτε την προπόνηση σας.

4. Οι σωστοί συνδυασμοί βοτάνων μπορούν να κάνουν θαύματα!

Μετά τα γιορτινά τραπέζια μπορούμε να μειώσουμε την κατακράτηση υγρών και τα πρηξίματα που όλοι νιώθουμε με τη νέα σειρά με τσάγια που επιμεληθήκαμε μαζί με την διαιτολόγο Νάσια Πασχαλέρη!

Η σειρά περιλαμβάνει:

• Τσάι Αδυνατίσματος/ Diet
• Τσάι Αποτοξίνωσης/Detox
• Τσάι Χαλάρωσης / Chill Out

*Βρείτε τα στο www.thessaloniki-diaitologoi.gr

5. Φτιάξτε το πλάνο της εβδομάδας σας!

Αν έχετε εξαρχής αποφασίσει τα γεύματα της εβδομάδας, μειώνεται τις πιθανότητες να κάνετε κάποια ατασθαλία ή να παραγγείλετε από έξω. Όσο καλύτερα οργανώσετε τα γεύματα της εβδομάδας σας και τα τρόφιμα που έχετε στο ψυγείο και τα ντουλάπια σας, τόσο πιο εύκολο θα είναι να ακολουθήσετε ένα πλάνο διατροφής που θα σας βοηθήσει να χάσετε το βάρος που επιθυμείτε μετά τις γιορτές.

Στο Natural Health Clinic κάνουμε τη διατροφή τρόπο ζωής, χωρίς να μετράμε θερμίδες και να ζυγίζουμε γραμμάρια! Κλείστε άμεσα το ραντεβού σας στο www.thessaloniki-diaitologoi.gr!


Η Ειρήνη Πασχαλέρη (Βsc, Msc) είναι Βιολόγος με ειδίκευση στη διατροφή. Σπούδασε στο τμήμα βιολογίας της σχολής Θετικών Επιστημών του Α.Π.Θ. και ειδικεύτηκε στον τομέα της διατροφής στο King’s College of London. Το 2002 ίδρυσε μαζί με τους διαιτολόγους συνεργάτες της το κέντρο Διατροφής και Αντιγήρανσης ”Natural Health Clinic”. Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Οι συνταγές που άλλαξαν», το οποίο στηρίζεται στο concept, “Ελληνική μαγειρική, αλλά υγιεινή & διαίτης για όλη την οικογένεια”. Είναι μέλος της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρίας Παχυσαρκίας, της International Society On Nutrigenetics / Nutrigenomics, της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρείας Προληπτικής Ιατρικής & Αντιγήρανσης και της Εταιρείας Αθηροσκλήρωσης Βορείου Ελλάδος. Η φιλοσοφία της εστιάζει στη μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους και τη διατήρηση του με τροποποίηση της διατροφικής συμπεριφοράς.

Η Νάσια Πασχαλέρη είναι διαιτολόγος με εξειδίκευση στη Γεροντολoγία (MSc Gerontology). Τελείωσε τις σπουδές της στη διαιτολογία-διατροφολογία στo Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα στη Θεσσαλονίκη και έπειτα συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές στη γεροντολογία, με υποτροφία στο Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον στην Αγγλία. Συνεργάζεται με τη βιολόγο Ειρήνη Πασχαλέρη στο Natural Health Clinic ως διαιτολόγος και ως γεροντολόγος στη μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων Φροντίζω, στη Θεσσαλονίκη. Από το 2018 συνεργάζεται με τον πλαστικό χειρουργό κ. Δημήτρη Καρυπίδη στο κέντρο i-derma (Διονυσίου Αεροπαγίτου 7, Αθήνα).

share post to:
Author