Πώς έχει Αλλάξει η Πανδημία τις Αγοραστικές σου Συνήθειες

Από την Έφη Ουρουμίδου, Marketing Manager (One Salonica outlet mall / Fais Group).

1. Πως αλλάζει η πανδημία τις αγοραστικές μας συνήθειες;

Καθώς διανύουμε ήδη το δεύτερο έτος της πανδημίας, οι αγοραστικές συνήθειες αλλά και γενικότερα η καταναλωτική συμπεριφορά έχει αλλάξει ριζικά. Η εμφάνιση του κορωνοϊού έφερε πολλές αλλαγές στην καθημερινότητα και στην ψυχολογία μας, επηρεάζοντας έντονα την ποιότητα ζωής και οδηγώντας την αγοραστική συμπεριφορά στο να γίνεται περισσότερο προγραμματισμένη και πολύ λιγότερο παρορμητική.

Στροφή στις Online αγορές, ψώνια από κοντινά καταστήματα, προτίμηση στα εγχώρια προϊόντα, Αγορές με ραντεβού (Click in shop) ή με ένα click (Click Away) είναι μερικές από τις νέες συνήθειες που υιοθέτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας. Ακόμα, η επιβεβλημένη παραμονή στο σπίτι για μεγάλο διάστημα, η αποχή από την εργασία για αρκετούς μήνες, αλλά και η αδυναμία να ταξιδέψουμε, δημιούργησε χρόνο και χώρο στη ζωή μας για νέες συνήθειες και μας έκανε να στραφούμε περισσότερο στο wellbeing.

Με τα νέα αυτά δεδομένα οι «Value for Money» αγορές φαίνεται να παίζουν σημαντικό ρόλο στις προτιμήσεις του κοινού. Συγκεκριμένα, τα διαχρονικά fashion κομμάτια, από αγαπημένα brands, σε συμφέρουσες τιμές, φαίνεται να είναι στις top επιλογές του κοινού. Ο κόσμος επιδιώκει να έχει την καλύτερη αξία για τα χρήματα που διαθέτει και πάντα ένα επώνυμο προϊόν έχει τη δική του δύναμη. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και ο τρόπος που τα καταστήματα προσαρμόζουν την εμπειρία αγορών και λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τις ανησυχίες του καταναλωτικού κοινού σε θέματα υγείας και ασφάλειας.

2. Ποια πλεονεκτήματα ενός mall σαν το One Salonica θα προσελκύουν τους καταναλωτές όλο και περισσότερο;

Αρκετοί είναι οι λόγοι που προσελκύουν το κοινό στο να επισκεφθεί ένα outlet mall, σαν το One Salonica. Λαμβάνοντας υπόψη την υπάρχουσα κατάσταση, βασικό του πλεονέκτημα αποτελεί ο μεγάλος αριθμός επώνυμων καταστημάτων συγκεντρωμένα σε ένα κτίριο, οργανωμένο με μέτρα ασφαλείας και προστατευμένο από καιρικές συνθήκες, για να κάνει κάποιος τις αγορές του ανενόχλητος και στον χρόνο που θέλει. Επιπρόσθετα, όλα αυτά συνδυάζονται με εκπτωτικές τιμές και τη δυνατότητα να έχει κανείς ότι χρειάζεται μέσα σε ένα όμορφο και ασφαλές περιβάλλον, όπου μπορεί πέρα από τις fashion αγορές να κάνει τα ψώνια της εβδομάδας στο hypermarket Σκλαβενίτη, αλλά και να απολαύσει τις πιο λαχταριστές γεύσεις στο foodcourt του εκπτωτικού εμπορικού κέντρου.

Στα 6 σχεδόν χρόνια λειτουργίας του, το One Salonica outlet mall έχει αγαπηθεί πολύ από το κοινό της βόρειας Ελλάδας και αυτό γιατί συνδυάζει το επώνυμο shopping, για όλη την οικογένεια με εκπτώσεις που φτάνουν έως και -70%, όλον τον χρόνο.

All the brands you Love… Με το μεγαλύτερο Polo Ralph Lauren outlet store στην Ελλάδα, αλλά και τα πιο λατρεμένα επώνυμα brands όπως Nike, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Puma, Adidas, Calvin Klein, Pinko, Gant, Lacoste, Diesel, Levi’s, Kalogirou (Miu Miu, Tod’s, Hogan, Salvatore Ferragamo, Michael Michael Kors, Nine West, DKNY, Alexander McQueen, Jessica Simpson, Tory Burch, Prada), Champion, Fila, Replay, American Eagle, Benetton, Mango, Geox, Camper, Nak, Migato, Tsakiris Mallas, BSB, Toi&Moi, Αxel, Oxette και πολλά ακόμα, στις πιο ανταγωνιστικές outlet τιμές και σε έναν ύπεροχο χώρο υψηλής αισθητικής.

3. Ποιες κατηγορίες προϊόντων είναι πιο δημοφιλείς πλέον;

Έχοντας κατά νου τη νέα στροφή της μόδας, όλοι μας κάναμε ένα ξεκαθάρισμα στις ντουλάπες μας, κάτι που μας επέτρεψε να ”αναπνεύσουμε” και να επικεντρωθούμε στα βασικά και όσα πραγματικά χρειαζόμαστε. Ανάμεσα σε όλα όσα μας δίδαξε ο τελευταίος χρόνος, λοιπόν, σίγουρα το να σταματήσουμε να αγοράζουμε αλόγιστα μη διαχρονικά κομμάτια/trend της σεζόν, είναι ένα απ’ αυτά. Έτσι, υψηλή θέση στις προτιμήσεις του κοινού κατέχουν τα διαχρονικά items σε εκπτωτικές τιμές, από αγαπημένα brands, που δεν έχουν σύντομη ημερομηνία λήξεως.

Ειδικότερα, οι κατηγορίες προϊόντων ένδυσης που προτιμά το κοινό είναι, όπως είναι λογικό, τα αθλητικά παπούτσια και ρούχα, από αγαπημένα επώνυμα sports brands, αλλά και τα καθημερινά casual items, για άνετες εμφανίσεις στην πόλη, που θα δώσουν έναν αέρα ανανέωσης στις χειμερινές τους εμφανίσεις.

Tο One Salonica outlet mall είναι ο απόλυτος προορισμός για Smart Shopping, με αμέτρητες επώνυμες επιλογές σε stylish κομμάτια, ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, σε τιμές που φτάνουν έως και -70%. Και μέχρι τις 27 Φεβρουαρίου τρέχουν EXTRA ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ στις ήδη μειωμένες outlet τιμές, στις fall/winter συλλογές.

4. Τι έχει αλλάξει στο marketing στον τρόπο που προσεγγίζετε τους πελάτες σας;

Εν μέσω της πανδημίας το marketing προσαρμόζεται και ανταποκρίνεται με υπευθυνότητα απέναντι σε αυτό που αντιμετωπίζει η κοινωνία, αποτελώντας ένα έγκυρο κανάλι πληροφόρησης και ενημέρωσης με επίκεντρο τον Άνθρωπο.

Στο One Salonica outlet mall κρίνουμε απαραίτητη τη διατήρηση επαφής με το κοινό, το οποίο λόγω του κατ’ οίκον περιορισμού ξοδεύει όλο και περισσότερο χρόνο για σερφάρισμα στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά του δίκτυα. Ως εκ τούτου, το digital marketing είναι ο τρόπος να αναπτύξουμε μια πιο ουσιαστική σχέση με το κοινό, μέσω της δημιουργίας και διανομής χρήσιμου και engaging περιεχομένου, προσαρμοσμένου πάντα στο κλίμα των ημερών.

Εύχομαι πραγματικά να κλείσει σύντομα το κεφάλαιο Covid, για να ξεκινήσουμε και πάλι να προγραμματίζουμε νέα projects, διασκεδαστικά happenings και δραστηριότητες, χωρίς περιορισμούς, με το One Salonica outlet mall να γεμίζει ξανά με κόσμο και χαμόγελα ανθρώπων που θα απολαμβάνουν την απόλυτη outlet εμπειρία.


Η Έφη Ουρουμίδου είναι Marketing Manager στο One Salonica outlet mall / Fais Group. Από τον Οκτώβριο του 2015, που εντάχθηκε στο marketing team του εμπορικού κέντρου, ειδικεύεται στο κομμάτι του content και social media marketing, ασχολείται με την οργάνωση events & activations, διαχειρίζεται καμπάνιες και ενέργειες marketing σε ψηφιακά, έντυπα και PR κανάλια και πολλά ακόμα projects του One Salonica outlet mall.

share post to:
Author